E abia 12

24/10/2014

Și iată
dintr-o dată,
gândurile zboară săgeată
la tine.
Prost!

Căci, dealtfel, nu ne-am complica-ntr-atâta
cu ceva ce la procent
nu ar împlini a suta.

Ți-o trag eu, sau mi-o tragi tu?
Într-un grup de tip tabu,
cum e cel abia-șternut
unde-i vorba de…
Mi-ai plăcut sau ți-am plăcut?

Lasă vântul să troneze
în cuvinte piuneze.
Te resping, dar mă aștept
măcar cuvintele-ți s-accept.

Da! Contează că mă ții
toată-n brațe și că știi
unde-i punctul de lovit
să mă duci la nesfârșit.

Dor se face, făr’ să vrei
unde gânduri laolaltă
se adună în grămadă
și se țin, tăt…scai de tine
până uiți de-a ta menire.

Au, să-i fut paștele mă-sii
care mi-a clădit impresii
unde-un ins de soiul tău
îmi stă la drumuri făgădău!

Nu te uit, ba chiar, urmează,
dintr-o mie de povești,
a ta să rămână trează.

Leave a Reply

