Eu încă…

01/01/2014

Eu încă mai cred în Iubire.
În golul acela din stomac…presiunea de pe piept și bătaia inimii lipsă datorată zâmbetului lui.
Caut ochii în care mă cuprinde cu totul sclipirea de fericire că mă privește. Cel care  mă sărută cu iubire. Îmi amintesc, am simțit asta…o pereche de brațe să te cuprindă și să uiți de tot din jur, bătăile inimii să ți se potolească și toate grijile să dispară.
Despre asta vorbesc eu în gând în multe din dățile în care nu vorbesc cu voce tare. Și mai ales acum, când simt că-mi freamătă măruntaiele și inima că bate!
 
 
 

Leave a Reply

