Am greșit teribil!

16/12/2013

M-am făcut de super căcat în fața unei persoane care chiar mă aprecia. Am dat cu muci în fasole atât de grav, încât ultimele cuvinte mi le-a scuipat cu dezgust…

Îmi dau seama acum că m-am mințit, defapt, pe mine…

De unde-a năzărit ideea asta teribilă?

Cam dezorganizat pe-acolo, Saico!

 

Și totuși…

Parcă nu vreau să mai duc sacul ăsta în spinare. Am ajuns, defapt, de mult. Pot chiar să mă fac comodă. Cel mai important , am să redevin tolerantă cu mine. A fost un episod sincer, în mod ironic…

Acestea fiind scrise, te pup dulce, domnișoară!
Fie ca greșeala asta să o faci ultima oară!
Nu spera și nu ai teamă; ce e val, ca valu trece.

Eu în lumea mea mă simt nemuritor și rece.

Leave a Reply

