Purgatorie himeră

02/12/2013

O zăludă zi de vară,
cu-adieri prin pletișoară
și cu buze îndulcite
de căpșune și plăcinte.

Promenadă în pădure,
troc de sărutări cu mure,
flori de câmp după ureche,
nuc vindecător de streche.

Rendez-vous în luminiș,
declarații pe furiș,
gură afrodisiacă
ce cu șoapte mă dezbracă.

Iubite, să-ți dau simbrie
sentiment bijuterie
și să fugi cu mine-n lume
unde străzile n-au nume!

Mă trezesc din somn buimacă,
cu inima-n promoroacă;
ba serios, ba doar în joacă,
de simțiri devin săracă.

 
Zâmbetul îl pierd treptat,
egoul mi-e decapitat,
sufletul falimentat,
pedepsit nemeritat.
 
Am prea fale așteptări
de utopice-ntâmplări.
Și am inima cioplită,
de bărbați dezamăgită.
 
 
 
 
 

Leave a Reply

