Un fel de rugăciune

22/05/2013

Mă simt din ce în ce mai singură și mă întreb dacă e normal ca eu să las asta să se întâmple. E un fel de procrastinare la nivel de relationship :))

Vreau prezența lui fizică tot mai mult și simt că mă dezechilibrez dacă nu-l am lângă mine, dar uneori găsesc puterea de a uita și ma focusez pe alte lucruri.

Dar nu mai vreau să-mi distrag singură atenția.

Vreau ca atenția mea să-și atingă ținta și să fie cu mine, în mine, unde când și cum ne dorim.

E o cerință simplă.

Așa că, Universe, ai grijă te rog io ca asta să se întâmple.

Leave a Reply

