Astenie, nostalgie și tot jazzu ăla

10/10/2012

Tocmai ajunsesem acasă cu mintea setată pe o baie fierbinte, când dintr-o dată m-am trezit în fața oglinzii, goală pușcă, admirându-mi curbele proaspăt unse cu ulei de corp. Aveam părul ud, dat pe spate, și încă picura din șuvițele-nbăiate apă cu miros de grapefruit.

Un film întrerupt, și acum îmi aduc aminte.

Intru pe ușă, salut ceva lume din casă, mă târăsc (simțeam eu…)până în cameră și  începe debandada de dinainte de somn. Dezordine în pat, iar n-am pijamale curate, iar am chestii de făcut ca să mă pregătesc de muncă, iar n-am chef de ele, așa că nu le fac. E o dimineață și pentru asta. Arunc repede hainele de pe mine, împrăștii chestiile de pe pat pe jos și peste tot prin cameră, iau prosop și fug in baie. Acolo, răsfăț voluptos cu apă caldă și spumă parfumată, mângăierea cursului de apă și-al gelurilor de duș…sublimețe a-ntâia!

Și-apoi m-am trezit la faza cu oglinda…și mă gândeam, încă mai am ceva bronz pe piele din vară…

Vreau să fie iarăși vară…

One Response to “Astenie, nostalgie și tot jazzu ăla”

  1. exasperat Says:

    Poa’ să fie apa vie,
    Fără vară pare-amară…


Leave a Reply

