Furie ciudată

03/03/2012

Când inima îți bate normal, dar absolut toate celelalte organe interne îți palpitează contrariate.

Oare am cerințe situabile dincolo de comprehensiune?

Chiar nu înțeleg. Și crede-mă că eu chiar mă pun în pielea lui, chiar încerc să înțeleg lucrurile și din perspectiva bărbatului, dar tot îmi dă cu virgulă. Cer respect, și așa văd eu lucrurile. Un bărbat, într-o relație, nu trebuie să facă asta. Și o spun calm și am argumente pentru situația ipotetică în care al tău iubit își vizitează la domiciliu prietenul de sex feminin, seara, sâmbătă. Nu sunt înțeleasă cum trebuie…cerința mea nu e să pună capăt prieteniei, nicigând. În alte circumstanțe n-am nici cea mai mică problemă cu ieșirile cu prietenii, fete sau băieți. Dar dacă te aștepți ca eu să accept circumstanța asta, să-ți zâmbesc și să te și sărut la plecare, poți să te apuci de scris basme pentru că deja trăiești într-unul.

Și de ce, ca femeie, se așteaptă ca tu să faci toate lucrurile manproofed și manapproved, să-ți formulezi până și frazele în așa fel încât bărbatul de lângă tine să nu înțeleagă altceva decât ceea ce spui, să fii smerită și dragălașă, înțelegătoare și nesuspicioasă? De ce să nu facă ei toate astea? De ce să nu facă ei multiple documentări asupra caracterului feminin și să înțeleagă lucruri esențiale ca acela că atunci când sunt tristă am nevoie de îmbrățișări și ciocolată? De ce să nu mă aștepte el cu masa pusă când vin de la servici? De ce să nu încep o frază cu ”trebuie să vorbim” ? Mi se rupe fix pula dacă nu ești capabil să ajungi să înțelegi măcar o singură  femeie! Dacă ajungi să faci asta, ai să înțelegi cât de cât cum să abordezi situațiile viitoare, nu să faci o implozie de testosteron și să trântești ușile de parcă în asta îți măsor eu bărbăția. ”Bravo mane, ai stricat o balama. Îți acord respectul cuvenit. M-ai convins! Am să-ți fac sandwich-uri la fiecare 2 ore.”

Nu. Nu contează dacă vrei s-o fuți sau nu, dacă ai facut-o și ți-a plăcut sau nu, dacă ai băgat doar puțin capu sau dacă doar s-a frecat de tine când era beată și-ți bate imaginația la ușa șlițului. Ești bărbat într-o relație, iar în una sănătoasă primează respectul față de parteneră. Dacă nu e o relație sănătoasă vreau să știi că mă străduiesc. Și dacă sunt muistă secvențial vreau să știi că o fac cu plăcere doar la propriu.

Este complicat prin definiție să înțelegi complet o persoană de sex opus. Asta s-a clarificat, s-a parafat și s-a înțeles de întreaga omenire.

Am obosit.

Leave a Reply

