Vice-versa

29/12/2011

M-a oprit din zbor cu dragul

când treceam, spre ură, pragul.

A făcut totul ușor…

Sincer, blând, încrezător.

 

Ar fii fost doar o-ntâlnire

cu un om de altă fire

dacă n-am fii fost de-o seamă…

Calzi, senini, cu iz de teamă.

 

Cel mai minunat îmi pare

că, din pură întâmplare,

două tinere speranțe

de un an se țin în brațe.

 

Cred că-i pură fantezie,

Noroc chior la loterie.

Râd, iubesc și nu mai pot de bine:

SIMTE LA FEL PENTRU MINE !

3 Responses to “Vice-versa”

  1. exasperat Says:

    SIMT la fel. Şi-mi pare bine
    Şi de mine şi de tine
    Şi ca noi, de orişicine.

    C-aşa fain e când se-ntâmplă
    să-ţi curgă fior prin sânge,
    de la tălpi până la tâmplă
    când cu ochiul te atinge.

    Loterie, noroc chior,
    soartă, gest întâmplător,
    Aşteptare meritată,
    Succes orb: băiat + fată.

    Două tinere speranţe
    Mai nebune ca o sectă,
    Trece-un an şi tot în braţe.
    Ecuaţia perfectă.

    SIMT la fel. Şi-mi pare bine…

  2. Saico Cic Says:

    Mi-ești tare drag!

  3. exasperat Says:

    şi eu ţie
    şi tu mie
    şi noi doi..la amândoi!


Leave a Reply

