Mantra

21/11/2010

Idei profund seducătoare.

Să lenevim nudişti la soare,

să nu-mi dai drumu’ la mână

zile-ntregi, o săptamână.

 

Timpul să uite de noi,

să fim de malvoinţă goi,

să scriem noi un calendar

şi s-avem marea sfânt altar.

 

Să treacă anii toţi aşa…

să fii al meu şi eu a ta…

 

Când vom fii palizi şi bătrâni,

cu testament o povestire,

au să spună mulţi păgâni:

“Nu există, bă, iubire!”

 

Nu “există” , doar se simte,

te umple de simţăminte.

Eu din asta-mi fac o mantră:

S-O SIMŢIM TOŢI DEODATĂ!

2 Responses to “Mantra”

  1. exasperat Says:

    De simţit am vrea cu toţii
    Dar se-ntâmplă, vezi defectu’,
    că-s unii care confundă
    iubirea cu-antrenamentu’.

    Ori asta-i inacceptabil
    pentru inima bolnavă,
    S-o prosteşti când sângerează
    conţinut rece de lavă.

    Las-o aşa. Ştie mai bine
    cum şi când are să-i treacă.

    Uite colo, patru mâini,
    Răsfirate-n părţi barbare.
    Se ating. Impuls magnetic.
    Se împart.
    Nu-mi spune! Doare..

    :)


Leave a Reply

