Azi

05/09/2010

Am tot mai des zile în care,
profund scăldată-n nepăsare,
privesc senin cum se destramă
‘ntreg castelu-mi din alamă.
 
Dar am şi momente când
mă găsesc pe jos plângând,
din motive neştiute
sau visări nepetrecute.
 
Azi sunt goală înăuntru,
n-am iubire să mă umplu.
Poa’ să moară, poa’ să-nvie;
ce-o să fie o să fie.

3 Responses to “Azi”

  1. R. Says:

    frumos, m-ai surprins :)

  2. exasperat Says:

    Poa’ să-nvie, poa’ să moară,

    Orice, numa’ să nu doară;

    Nu iubirea umple golul,

    nici uscatul, nici nămolul,

    Aievile petrecute

    sau motivele ştiute.

    Ridică şi nu mai plânge,

    ia-ţi palatul de ţi-l strânge

    şi transformă-n vindecare

    astă tristă nepăsare.

  3. Saico Cic Says:

    @ exasperat: Multumesc :)


Leave a Reply

