Tabula rasa mă-sii

05/02/2010

-Eşti goală femeieee! Pune ceva pe tine. Adună-ţi ţâţele de pe tarabă şi mută-ţi bordelul ambulant de lângă mine! i-am spus, văzând-o atât de vulnerabilă.

Şi-a întors privirea spre mine şi mi-a zâmbit plastic. Era o femeie bine, ţâţe, cur, atitudine…nu demult scotea şi altceva pe gura în afară de pula şefului. Eram prietene de mici…şi-o cunoşteam, cândva, mai bine.

-Eu sunt o femeie puternică. Arăt bine, mă îmbrac cu gust, am simţul umorului, şi nu mai zic…campioană la sex oral.

Am râs uşor. Mă gândeam…dacă eram bărbat poate mi-o sugea şi mie.

-De ce te-amuzi? Mi-e bine aşa…am tot ce vreau…bani, comfort…

-Şi cam atât! am şoptit scârbită.

-Să ştii că te-am auzit. Sunt prea…doamnă ca să mă iau de…una ca tine. Eu am tot ce vreau…bani…comfort…

-Ia stop! Că tre să vărs. Mă uimeşti incredibil. Mai ceva ca diareea acută. Ţi-ai pierdut minţile, femeieee! tuşesc şi lipesc jointu.

-Tu eşti…chiar ai rămas o ţărancă, scuză-mă. Tu nu ştii cum e să-ţi dea bărbaţii tot ce vrei…fără să faci nimic…

-Nimic inteligent, vrei să spui! Cred că-i foarte mulţumitor să fii carne inutilă în jurul propriului vagin. Auzi, tu ai abonament la ginecolog? Îţi urmăreşte evoluţia? Ce fel de pulă ţi-a recomandat?

-Cum spuneam, ţărancă! Vorbeşti execrabil…

-Apropo de excreţie…am nevoie la toilette, mademoiselle. Voulez-vous m’accompagner ?

-Ha ha! Tocmai mi-am făcut o clismă. Tu nici p-aia nu ţi-o permiţi…

-Să înţeleg că în seara asta dormi la perete…

-Eşti o scârbă, şi-o necioplită, şi-o…

-Prefer să mă mulez, decât să mă las cioplită.

-Extraordinar. Poeta. Şi spirituala. Şi…

-Şterge-l pe şefu de la gură, şi taci. Trage un fum şi relaxează-te.

A mai bodogănit ceva despre bani, lux,vedete şi alte porcării…până şi-a făcut efectu. Apoi n-a mai scos un sunet.

Cât de relaxant a fost, cel putin pentru mine, s-o văd cu gura închisă. Îmi obosise un sfert de creier de câte pule vedeam lângă zâmbetu ei.

Ea era “puternică”. Avea tot ce-şi dorea. Făcea sex pe interes. Uff…greşit, fetiţo! Uitase că acum nici o lună o găsisem leşinată pe hol, galbenă la faţă. O părăsise “iubi”, sponsorul… . “Unde locuieşi acum? Cine-ţi întreţine gelul de pe unghii? Cine-ţi plăteşte sesiunile de SPA din Alpi?”

-Uită-te la tine! Ce frumoasă eşti când taci. Pari inteligentă!

-Eh, sugi pula!

-Oo…bine-ai revenit! Ai trecut de la sex oral la sex verbal. Bun. Continuă!

-Ştii, zicea printre suspine, mie mi-a plăcut luxul. E bine să fii întreţinută…mă simţeam răsfăţată, apreciată, adulată chiar. Mă flata faptul că puteam atrage orice bărbat.

-Îţi trebuie multă minte să scoli o pulă, ce-i drept! Multă carte…tre să-i descânţi, să..hă hă…

-Iar eşti scroafă!

-Nu ţi-a zis nimeni că pula-i analfabetă? Chiar e autosuficientă. Se scoală şi singură, se culcă şi singură. Cel mai frumos e când simţi ceva. Fără sentiment, sexu e ca şmirghelu-n brânză. Floşcăie, lasă zeamă…dar n-are niciun feeling. E stupid!

-Dar dacă o faci cu un scop…

-…n-o faci cu pizda! Acum înţeleg sintagma “obiectu muncii”. Nu vezi în ce hal arăţi?! Depresivă, arăţi ca o zdreanţă obosită! Nu ţi-au permis creierii ăia atrofiaţi să produci nimic bun. Ţi-am zis să n-o mai bagi adânc că-ţi deranjează neuronii…ăia care ţi-au rămas.

N-a mai zis nimic. Era prea high ca să mă mai atace cu ceva. Se teleportase probabil pe plajă în Hawai, unde fusese cu “iubi” acu un an. Vai morţii ei, săraca!

MORALA:

1. Fă mişto de proaste (că nu-şi dau seama).

2. Cheam-o pe Mary J. la întâlnire. Te ajută să treci peste atâta ignoranţă.

3. Mai simplu nu e întotdeauna mai uşor.

4. Când simţi că vrea să te fută, chiar vrea.

5. Adu-ţi aminte bine, şi nu face aceleaşi greşeli de două ori.

6. Dacă te fute şi nu te mai sună, e un laş porc măgar. Dacă te momeşte înapoi ai incurcat-o!

7. Scopul scuză doar mijloacele de transport.

8. Foloseşte prezervativul, pune-te capră, muşcă din pernă, gândeşte-te la Făt-Mişto…

9. Droghează-te sănătos ( bună asta:))  ).

10. Salută-l pe Naiba din partea mea.

6 Responses to “Tabula rasa mă-sii”

  1. neK Says:

    Lasa lasa… multor fete le place pula, nu-i chiar de acuzat, o suge , o freaca, ii place, ne place, ne dezgusta, dar pizda ei tot placere aduce…

  2. Saico Cic Says:

    n-ai inteles nimic :))

  3. Cosmin Says:

    Encore! Encore!
    Singura scriitoare din cercul de cunostiinte care valoreaza mai mult de doi bani, dar care îi da pe prezervative si droguri (si ehehe, cumperi cu gramada).
    Again, nu vrei sa scrii o poveste care sa o poata citi si lumea “normala”?

  4. Saico Cic Says:

    Ce rost ar mai avea amorul artei în cazul ăsta, Cosmin ?
    …să scrii cuvinte atât de frecvent auzite fără să brainstormezi unpic Dex-urile ?

  5. Saico Cic Says:

    …şi faza cu “doi bani”…să ştii că nu mi-a plăcut cum sună :))

  6. Cosmin Says:

    Scuza-mi expresia neinspirata… a fost un compliment mare, de asta poti sa fii sigura ;)


Leave a Reply

