Curatenia de iarna

07/12/2009

Bleaaah bleah bleaaah…si ce daca gandesc prea mult…??

Si ce daca sunt chestii care nu merita efortul…?

Si ce daca nu ma pot tempera…si ce daca nu pot controla sentimentele ? Le simt atat de autentic….ma las vrajita…ma ridic si ma cobor…si ce daca ??

Inca sunt.

Si inca simt.

Ba chiar…

Stii…e usor…e al dracului de greu sa rezisti. Stii si-ti dai seama din prima clipa….dar esti atat de captivat, atat de impresionat de vibratia pe care ti-o da gandul respectiv, si te lasi dusa de el desi stii ca te doare ce-ti aduci aminte, desi stii ca esti singura la propriul tau concert. E sala goala..dar iti auzi ecoul. Da…asta e un semn bun. Iti auzi ecoul…nu esti acoperit de zgomote inutile, nu esti flatat de prezenta altor oameni, nu faci asta DECAT PENTRU TINE INSUTI…iar asta suna atat de bine incat umple o sala intreaga.

Mereu, dar absolut mereu m-am intrebat de ce imi place sa complic lucrurile. Si mi-am raspuns de fiecare data cu cliseul : “e mai interesant/palpitant…”

Si chiar este ! U should try it at least once in a while…;)

Dar, at least once in another while da-ti un timp si sa respiri si sa constientizezi exact ce simti sau ai simtit, nu lasa nimic altceva sau pe altcineva sa-ti tulbure din nou concentrarea…si lasa-te sedus de simplitate.

Nu de prostie, imbecilitate and Co. … nu nu nu…

Vorbesc aici de simplitate ca de puritate, nu ca lipsa de esenta.

Am nevoie de puritate.

E timpul pentru igiena sentimentala.

Am realizat asta nu pentru prima oara….dar de fiecare data imbratisez gandu asta cu aceleasi frisoane…ca stiu ce urmeaza…urmeaza o pace atat de delicioasa…atat de recomfortanta.

Si nu am orgoliu, nu am rusine, nu am regrete, nu am ganduri rele. Oricine ma va intreba ii voi povesti…

La urma urmei a fost doar o poveste…o s-o recitesc peste ani, si abia astept sa ajung acolo. Acolo unde amintirea asta nu-mi va mai provoca ameteli si spasme.

Uite cum sunt eu…

Ma deschid atunci cand obiectul fascinatiei mele imi daruieste reciprocitate.

Nu ma paranoiez niciodata fara motiv…nu-mi formez banuieli nefondate, desi de cele mai multe ori singura dovada e instinctul. Martor cordial. Sincer si irefutabil. Cu timpul voi “mirosi” mai bine oamenii…de-asta sunt atat de nonsalanta in privinta despartirilor. Sufar, ma oftic, scriu mult si aberez…dar apoi se face liniste…si ma vindec.

Am tacut, am asteptat, am simtit ambele extreme in interval foarte scurt…dar prin asta n-am intentionat sa exclud pe nimeni. Pe nimeni in afara de cei ce oricum n-aveau ce cauta acolo.

Intelegi ce zic ?

Leave a Reply

