Alte 13

04/12/2009

14. Izvor ciudat

iese din mine

odată cu orgasmul

15. Surprinde-mă

plăcut şi unic

şi lasă-te iubit

16. Sunt un om sărac.

N-am de dat

decât iubire

17. Te-alinţi pisoi…

Te uiţi la mine…

Vrei în braţe?

18. Visez zâmbind

la sutiene

din Nutella

19. Visez că visez

şi mă trezesc

din vis în vis

20. Încă strâng

provizii pentru

iarna sentimentală

21. Iarna,

merele frumoase

n-au gust

22. Am fost vorbită

pe la spate(le

cuvintelor)

23. M-am dat cadou

dar mai era mult

până la Crăciun

24. Mi-am făcut

abonament

la Cerber

25. Nu e brainstorm

cât e

ploaie torenţială în suflet

26. Mă mut de aici

şi o iau de la început.

Încă o dată…

Leave a Reply

