Basme Basme

27/11/2009

Am simţit mijind în string o erecţie timidă când mi-ai zâmbit printre aburii de alcool ce-ţi rămăseseră-ntre dinţi. Mă priveai blând printre venele ochilor ce-ţi ieşiseră la prora…părea că mă vezi pe mine, cea de acolo, dar ochii tăi, greieri jucăuşi, se uitau unul la altul şi nu puteai înţelege…”ce căcat mai vrea şi asta ?!”

M-a cuprins atunci un fior umed şi plăcut, ca cel pe care promisesei să-l emani în mine sincronic şi frenetic un weekend întreg. Urma să profităm încă o data unul de celălalt…ce romantic…!

Am aşteptat…cuminte ca o vacă proaspăt întoarsă de la câmp…cu ugerul cald şi plin, să mă bagi în grajdul tău, să mă mângâi pe cap şi să mă laşi să rumeg liniştită iarba ce-am ingurgitat.

Într-un final am înţeles firul poveştii. Te crezi un fel de Zburător cu negre plete.

Dar am o veste pentru tine: mioriţa care ţi se potriveşte apare abia în basmul următor.

Leave a Reply

