O.K., K.O.

03/11/2009

Sunt captivă în corpul ăsta avid de plăceri trupeşti. Sufletul meu e high dar am corpul obosit de porcării.
Mi-e foame.
Iubirea e o delicatesă.
Zeama amăgirii mi-a lăsat gura pungă…dar în ea nu mai încape nimic. Atâta supărare mi-a deshidratat ochii şi văd numai mizerii. Câte mizerii…s-au dus la dracu omenia, iubirea necondiţionată şi respectul reciproc…adevăratul respect, nu false bune intenţii! Dacă sistemul ar funcţiona invers, tot căcatul pe care l-am înghiţit ar ieşi afară sub formă de câmpii pline cu flori…atât de multe flori…vasta câmpie a curului meu!

Câtă fericire într-un sărut! Mă bucuram de limba lui şi nu simţeam că-mi stafideşte inima cu setea lui cumplită de autosuficienţă. Mai bine mi-aş coase buzele cu sârmă ghimpată, fără anestezie…

Cu un freamăt in pizdă nu se face Iubire!

De ce căcat îmi tot dai căcatul ăsta pe la nas şi pretinzi că nu e căcat? E căcat! Şi pute! Dă-te-n căcat! Ca-n balansoar…hâţa hâţa…

Şi-apoi să vii la mine plin de căcat, să-mi spui că te-ai îndrăgostit. Să vezi ce mişto e! Plină de căcat am fost…până în creştetul capului!

Suntem animale.

Orăcăie fiecare pe ce baltă poate…unii mai tare, alţii mai timid… .

Eu croncăn isteric în cuvinte! Mulţumesc celor care mi-au făcut asta, intenţionat sau neintenţionat!
Duceţi-vă mai spre Dracul!

Vă urez glonţ încins! Să nu veniţi la mine cu ditamai pizda în tâmplă, plângându-vă că v-aţi împrăştiat creierii pe aceeaşi pernă pe care acum zac cristalele ei de sare!

Rămâneţi “ăia de demult”, figuri crispate de orgasm, eroii ingraţi ai episoadelor mele nimfomaniace.

Vă doresc erecţie leproasă.

S-o purtaţi sănătoşi…în formol.

5 Responses to “O.K., K.O.”

  1. Eu Says:

    Te duci spre pierzanie femeie :))

  2. neK Says:

    hahaha =))
    Vai ce limbaj !=))

  3. Abyss Says:

    Ce refulare de frustrare de nervi si de ura! Bravo pt epic, tragic pt ce ai simtit(banuiesc ca esti mai putin nervoasa acum). E prea delicios “cacatul”, metaforic vorbind, sa iti fac observatii pt spelling.

  4. Saico Cic Says:

    are farmecul lui si missspellingu asta….nici nu mai corectez….eram prea nervoasa ca sa mai citesc inca o data
    :)

  5. TheOthers Says:

    Eram siguri ca ti-a mai trecut:) Keep on blogging and fuck less with the rest;)


Leave a Reply

