Lumină gri şi plouă

04/10/2009

Mă gâdilă la nas mustăţile pisicii.

Cum să fac să scap de vicii…?

Ea vrea joacă

-eu delicii,

sex…mizerii…artificii…

 

Mă chinuie şi-n somn o nouă amintire.

N-aş vrea-nc-o dezamăgire…

El vrea timp

-eu vreau iubire,

soare, calm şi mântuire.

 

Îmi clădesc dulce idilă;

Din caiet mai rup o filă;

Eşti departe

-eu copilă,

tăcută…nostalgică…fragilă…

8 Responses to “Lumină gri şi plouă”

  1. Cosmin Says:

    Eeeeh, vrei si artificii si calm? Din asta inteleg ca “sex, mizerii si artificii” sunt sau echivalentul sau opusul la “soare, calm si mântuire”? :D

    Întrebarea este… în ce ordine?

  2. Saico Cic Says:

    Le vreau fix in ordinea asta…
    Si am avut…dar inspiratia m-a lovit atunci cand soarele, calmul si mantuirea au intarziat sa apara…
    And that sucks!
    Waiting in vane sucks!

  3. exasperat Says:

    Nu de vicii tre să scapi.
    De virtuţile-satrapi.
    Ele-ţi fac viaţa himeră-
    -ntre iubiri de frontieră.

    Altfel,
    cum am stabilit:
    Chinuie tu amintirea
    şi-o să fugă.
    Inel.

    -Ce??? Ai greşit poezia! Ce inel?

    Ea naivă, el defel.
    Potriviţi cum nu se poate,
    îşi dau coate:
    – Tu? – Da, eu?
    – Noi? – Zic da. Zi şi tu şi-om termina.

    :)

  4. Saico Cic Says:

    This is so much fun!

  5. exasperat Says:

    “Fun”? Termină, eşti nebună!
    Eu zic lucruri serioase
    Şi tu ce-mi faci? Stai de şotii?
    Plus că n-am mai râs de-o lună.

    Eu. Da’ tu văd c-o duci bine.
    Ce ruşine!
    Pentru mine.

    :)

  6. exasperat Says:

    :) Gata, c-am luat-o razna. Spune-mi să mă mai opresc.

  7. Saico Cic Says:

    Da, e momentul meu preferat din an(fara nicio legatura cu sarbatorile, momentul putea sa fie in orice zi/luna) cand simt ca in sfarsit toate suruburile se potrivesc, si sunt impacata cu mine si linistita cum numai prezenta mamei ma facea sa ma simt pana acu mai 7 ani…
    :)

  8. exasperat Says:

    Nu mi-ai zis să mă opresc.

    1. Mă bucur tare. Pe mine mă deprimă perioada asta. Cum ziceai? “când o veni iarşi vara”…
    2. Ce-o să se-ntâmple când nu vor mai fi posturi necomentate? Mă gândesc cu groază.
    :)


Leave a Reply

