Arguing with herself

03/09/2009

Asa e ea…e nebuna. E ca mine.
Puss’ , am ceva bun pentru tine. Trebuie sa zici “da” si sa te lasi pe mainile mele… :D
Stiu cum esti…te inteleg perfect…stiu ce-nseamna sa te simti “asa cam 2 in 1…ba nestatornica si impulsiva…ba o fraiera,dar insa stiind cam ce se petrece cu mine si stiu unde gresesc si ce ar trebui sa schimb…”…
Don’t panic baby. This is life ! Just like cartoons. Life is “Tom and Jerry”-ing with us…dark angel on the left shoulder, good angel on the right shoulder. :)
Am exact tratamentul de care ai nevoie. Pliiiiiiz sei “yes” !!
” …incep sa isterizez si imi doresc sa plec sa las totul in urma…dar imediat dupa…intru in cealalta stare care imi dicteaza sa raman,sa indur totul ,cu toate ca nu asta e ce imi doresc…”…tot ce pot sa zic e sa continui sa cauti in interior, cauta-te si te vei gasi…mai devreme sau mai tarziu. Nu te pierde pe tine, in rest poti pierde pe oricine…indiferent, chiar nu conteaza nimeni mai mult decat propria ta persoana. Fii spiritual egoista, n-o sa dureze mult pana o sa-ti dai seama ca doar iubindu-te pe tine poti iubi plenar intreaga lume. Nu te gandi ca e ceva rau sa fii egoist…vei intelege imediat ce-nseamna…o sa vezi ca iubirea ta radiaza catre ceilalti, nu se opreste doar la tine. Dar primul pas: just love yourself…and let’s smoke some’ ;))
De-acum nimic nu vreau sa stiu
De omul ce nu vreau sa fiu,
De freamatul ce greu m-apasa,
De-amprentele ce nu ma lasa.
Amprentele ce le-am sadit
In locuri unde-am poposit,
Doar sufletul sa-mi fie martor
In viata asta…sunt actor!
Cu grija rolul mi-l aleg,
Scenarii-n minte,multe-mi trec;
Dar un film bun e cel ce are
Recunostinta si rabdare.
Alti trandafiri eu voi sadi
Ce infloresc din prima zi,
‘n-aceasta zi sa vreau sa stiu
Nascuta iarasi c-o sa fiu!

Asa e ea…e nebuna. E ca mine.

Puss’ , am ceva bun pentru tine. Trebuie sa zici “da” si sa te lasi pe mainile mele… :D

Stiu cum esti…te inteleg perfect…stiu ce-nseamna sa te simti “asa cam 2 in 1…ba nestatornica si impulsiva…ba o fraiera,dar insa stiind cam ce se petrece cu mine si stiu unde gresesc si ce ar trebui sa schimb…”…

Don’t panic baby. This is life ! Just like cartoons. Life is “Tom and Jerry”-ing with us…dark angel on the left shoulder, good angel on the right shoulder. :)

Am exact tratamentul de care ai nevoie. Pliiiiiiz sei “yes” !!

” …incep sa isterizez si imi doresc sa plec sa las totul in urma…dar imediat dupa…intru in cealalta stare care imi dicteaza sa raman,sa indur totul ,cu toate ca nu asta e ce imi doresc…”…tot ce pot sa zic e sa continui sa cauti in interior, cauta-te si te vei gasi…mai devreme sau mai tarziu. Nu te pierde pe tine, in rest poti pierde pe oricine…indiferent, chiar nu conteaza nimeni mai mult decat propria ta persoana. Fii spiritual egoista, n-o sa dureze mult pana o sa-ti dai seama ca doar iubindu-te pe tine poti iubi plenar intreaga lume. Nu te gandi ca e ceva rau sa fii egoist…vei intelege imediat ce-nseamna…o sa vezi ca iubirea ta radiaza catre ceilalti, nu se opreste doar la tine. Dar primul pas: just love yourself…and let’s smoke some’ ;))

De-acum nimic nu vreau sa stiu

De omul ce nu vreau sa fiu,

De freamatul ce greu m-apasa,

De-amprentele ce nu ma lasa.


Amprentele ce le-am sadit

In locuri unde-am poposit,

Doar sufletul sa-mi fie martor

In viata asta…sunt actor!


Cu grija rolul mi-l aleg,

Scenarii-n minte,multe-mi trec;

Dar un film bun e cel ce are

Recunostinta si rabdare.


Alti trandafiri eu voi sadi

Ce infloresc din prima zi,

‘n-aceasta zi sa vreau sa stiu

Nascuta iarasi c-o sa fiu!

(By Her)

2 Responses to “Arguing with herself”

  1. Izabela Says:

    Multumesc!
    :-*

  2. Endora Says:

    Niciodata nu m-am regasit atat de bine in cuvintele altcuiva..Multumesc:)


Leave a Reply

