un strop,doar un strop de paranoia

25/08/2009

Iar n-am somn. Futu-i MM !! Ma straduiesc sa nu dau in paranoia…am atatea tampenii in cap…si nu pot sa scriu nimic. Adica pot sa scriu…nimic, nimicuri…ma enerveaza la culme starea asta…ma consum si-mi storc toti creierii, si NIMIC ! NIMIC, BPL ! Ma gandesc la chestia asta dintre mine si el…e foarte tare! extraordinar de super minunat! fascinant de incredibil de exagerat de fenomenal!
…aberatii, cand defapt altceva ma framanta. ma framanta patura asta portocalie si stresanta, pe care am cumparat-o din ikea si acum mi s-a pus pata pe ea si i-as da foc. “psycho”, gen. “how long is this going to take???!!!”, gen. “de ce pula mea inca mai simt nevoia de ceva in plus cand totul e atat de bine”, gen. ah, stai, ca el este la mama of the Dracu’, la jdemii de milioane de catralioane de kilometrii, si este foarte ok si super minunat de bine acolo unde este el. si, la naiba :-j ,  si eu sunt fascinant de incredibil de exagerat de fenomenal de bine, dar sunt ataaaaaat de plictisita si imi vine sa bat pe cineva. dar cineva nu-i aici. sa te fut. unde plm esti? si de ce dracu esti acolo? nu mai pot de nervi, nu mai suport nici laptopu asta, nici cd-u asta cu buddha bar care lalaie singur de nebun de atatea ore. sa-mi bag pula si-n covoru asta urat pe care mi l-a lasat saracia asta de proprietar…ce ma bucuram eu ca are un aer exotic…pe naiba! nu seamana asta a covor exotic nici daca sta un canibal pe el. si ce cacat de apartament mai e si asta, fara bucatarie auzi….ma mut! ce cacat mai e si asta! ma mut de aici. ma duc pana la naiba, sa mai bem un pahar de ulei incins, ca pe vremuri…ah, ce vremuri….cand eram doar eu cu el si radeam unul de altul…ce imbratisari leproase imi dadea el dimineata….po-e-tic !!
si de ce trebuie sa suport toate astea? de ce cacat?! ca m-am saturat. e bine, e foarte bine, super minunat….dar de ce pula mea esti acolo ?? nu ! nuu!! nuuu!!! nu e greu sa fie usor, asa cum nu e rau sa fie bine! si totusi…de ce e atat de greu si rau in seara asta? ieri eram mai bine…ma gandeam pasnic la distanta asta nenorocita…gandeam ca intr-un fel e bine, ca nu sufoca nimeni pe niiimeni, si avem fiecare treaba luuui, lucrurile lui de care nu se poate despartiii…. eu de ce nu ma pot desparti, sa ma gandesc……stiu! nu e nimic de care sa nu ma pot desparti. chiar nimic. am pierdut atatea lucruri si atatea persoane. dar pierdut de tot. mai rau decat daca ar fii murit. ma-ca-bru! de-zas-tru-os! as putea oricand si oriunde sa o iau complet de la zero. ZERO BARAT! dar e mai complicata alta treaba, cum ar fii aia de-a gasi pe cineva care sa faca acelasi lucru….nici nu stiu daca trebuie sa faca acelasi lucru…totul de la zero….? cum sa uit de toti si toate? cum sa lase balta pe toata lumea. nu-i frumos….atunci ce cacat o fii bine sa se intample ca sa fie bine?? deci cum zic…cred ca trebuie sa fumez ceva cat de curand, sa ma ies din starea asta…
“Imi pare rau dar trebuie sa dezamagesc din cand in cand. Asta sunt eu…e greu de inteles si pentru mine. N-am niciun motiv. Nu stiu cand. Nu stiu cum. Si chiar nu stiu de ce…”

Iar n-am somn. Futu-i MM !! Ma straduiesc sa nu dau in paranoia…am atatea tampenii in cap…si nu pot sa scriu nimic. Adica pot sa scriu…nimic, nimicuri…ma enerveaza la culme starea asta…ma consum si-mi storc toti creierii, si NIMIC ! NIMIC, BPL ! Ma gandesc la chestia asta dintre mine si el…e foarte tare! extraordinar de super minunat! fascinant de incredibil de exagerat de fenomenal!

…aberatii, cand defapt altceva ma framanta. ma framanta patura asta portocalie si stresanta, pe care am cumparat-o din ikea si acum mi s-a pus pata pe ea si i-as da foc. “psycho”, gen. “how long is this going to take???!!!”, gen. “de ce pula mea inca mai simt nevoia de ceva in plus cand totul e atat de bine”, gen. ah, stai, ca el este la mama of the Dracu’, la jdemii de milioane de catralioane de kilometrii, si este foarte ok si super minunat de bine acolo unde este el. si, la naiba :-j ,  si eu sunt fascinant de incredibil de exagerat de fenomenal de bine, dar sunt ataaaaaat de plictisita si imi vine sa bat pe cineva. dar cineva nu-i aici. sa te fut. unde plm esti? si de ce dracu esti acolo? nu mai pot de nervi, nu mai suport nici laptopu asta, nici cd-u asta cu buddha bar care lalaie singur de nebun de atatea ore. sa-mi bag pula si-n covoru asta urat pe care mi l-a lasat saracia asta de proprietar…ce ma bucuram eu ca are un aer exotic…pe naiba! nu seamana asta a covor exotic nici daca sta un canibal pe el. si ce cacat de apartament mai e si asta, fara bucatarie auzi….ma mut! ce cacat mai e si asta! ma mut de aici. ma duc pana la naiba, sa mai bem un pahar de ulei incins, ca pe vremuri…ah, ce vremuri….cand eram doar eu cu el si radeam unul de altul…ce imbratisari leproase imi dadea el dimineata….po-e-tic !!

si de ce trebuie sa suport toate astea? de ce cacat?! ca m-am saturat. e bine, e foarte bine, super minunat….dar de ce pula mea esti acolo ?? nu ! nuu!! nuuu!!! nu e greu sa fie usor, asa cum nu e rau sa fie bine! si totusi…de ce e atat de greu si rau in seara asta? ieri eram mai bine…ma gandeam pasnic la distanta asta nenorocita…gandeam ca intr-un fel e bine, ca nu sufoca nimeni pe niiimeni, si avem fiecare treaba luuui, lucrurile lui de care nu se poate despartiii…. eu de ce nu ma pot desparti, sa ma gandesc……stiu! nu e nimic de care sa nu ma pot desparti. chiar nimic. am pierdut atatea lucruri si atatea persoane. dar pierdut de tot. mai rau decat daca ar fii murit. ma-ca-bru! de-zas-tru-os! as putea oricand si oriunde sa o iau complet de la zero. ZERO BARAT! dar e mai complicata alta treaba, cum ar fii aia de-a gasi pe cineva care sa faca acelasi lucru….nici nu stiu daca trebuie sa faca acelasi lucru…totul de la zero….? cum sa uit de toti si toate? cum sa lase balta pe toata lumea. nu-i frumos….atunci ce cacat o fii bine sa se intample ca sa fie bine?? deci cum zic…cred ca trebuie sa fumez ceva cat de curand, sa ma ies din starea asta…

“Imi pare rau dar trebuie sa dezamagesc din cand in cand. Asta sunt eu…e greu de inteles si pentru mine. N-am niciun motiv. Nu stiu cand. Nu stiu cum. Si chiar nu stiu de ce…”

3 Responses to “un strop,doar un strop de paranoia”

  1. Stres Says:

    Vad in fiecare seara “linku” la blogul asta pe un stalp in Vama Veche . Eventual , am fost destul de curios cat sa intru . Pare interesant , o sa ma apuc sa il citesc pe tot . Dar nu acum , sunt prea rupt de somn .

  2. Saico Cic Says:

    Eu l-am scris acolo, cu manuta mea :))
    Si apropo, chiar sunt in vama, acum. am net in rulota:))
    In Goblin daca apar sunt tipa cu rochie superba, mov… ;)
    Peace and love!

  3. Stres Says:

    ah ps : am citit tot blogul . unele posturi nu am putut sa le inteleg , insa … am inteles majoritatea posturilor :)


Leave a Reply

