Cum sfârâie cubul de gheaţă în cafeaua fierbinte !

18/08/2009

şi cum beaturile mă bagă înapoi în filmul ăla frumos…

e mirosul de nisip ud şi rece care mă trezeşte dimineaţa cu gândul la tine.

e tot ce s-a-ntâmplat atunci, în noaptea aceea nebună, când nu vedeam nimic în jur…mă jur !

sunt atât de multe chestii în jur…

şi când le văd mă duc acolo…şi beau din mare vrând nevrând…căci am deschis gura ca să gust din tine.

şi-mi muşc buzele gândindu-mă că tu eşti…că ţi-e dor de buzele mele…şi mi-e dor de buzele mele umede între ale tale…

mi-ai intrat în ochi şi-mi lăcrimează ochii fierbinte…căci sunt fierbinte…

şi vai…dar vai cum sfârâie cubul de gheaţă pe mine…

Leave a Reply

