curcubeul meu

13/08/2009

cappuccino, curcubeu,

acadele şi jeleu,

caramel în ciocolată,

biscuiţi şi apă plată.

fulgi de gheaţă în pahar,

fresh de mango pe trotuar,

gâze multe în răcoare,

joint la bere-ntins la soare.

aer plin de praf de inimi,

zare blură de imagini,

tot perfectul într-un tip,

sex fantastic pe nisip.

8 Responses to “curcubeul meu”

  1. exasperat Says:

    Şi-al meu:

    Coală albă de hârtie,
    Creion. Proză…poezie?
    Jack stropit cu două cuburi;
    Gheaţă desprinsă din nuduri.
    Piele multă, soare fin,
    Val domestic, mandarin.
    Scoică beată. Ce dezmăţ!
    Patimă prinsă pe băţ.
    Transpiraţi în suflet, goi,
    Într-un colţ stingher. Ei Doi!

  2. Saico Cic Says:

    Suberb :)

  3. exasperat Says:

    Plec puţin, câteva zile.
    Las albe două-trei file.
    Calc uşor mirajul vieţii
    spre Statuia Libertăţii.
    Mă voi plictisi curând
    Şi întors ca într-un gând
    Să ne recitim cu bine.
    Psiho, ai grijă de tine!

  4. Saico Cic Says:

    Leoaica în captivitate
    Tânjeşte după libertate.
    O ţine geru-nchisă-n casă,
    Ar da orice să poa’ să iasă…
    Noaptea bântuie nebună,
    Ziuă n-a prins de vreo lună…

    Îşi revine domnişoara…
    Când o veni iarăşi vara…

  5. Scrawler Says:

    Sunteti nemaipomeniti bai oameni buni :))) felicitari

  6. exasperat Says:

    Avem fani!!!


  7. felicitari amandurora. o singura data am facut asta cu un coleg in facultate, in timpul cursului, dand coala de la unul la celalalt paca ce s-a umplut pe ambele parti de versuri. rezultatul a fost surprinzator. :)

    ps. mi-e dor de amandoi. va pup

  8. exasperat Says:

    Jo, ce faci, tu? Îmi eşti bine?
    Şi mie mi-e dor de tine!

    :)


Leave a Reply

