O reţetă minunată !

13/06/2009

~~>SAPOCA SOUP<~~

Ze ea un cazdron.

Ze bune îd el lapte, puţin aşa pe fun’ , ze bune gereale Fitness 14 Days (plm) peste lapte, da’ făr’ să acopere laptele de tot, ji ze bagă la bicroude un binut(ză intre laptele în gereale;) ).

Aboi ze face un bodel cu frişcă peste zămârca ce-a iejit ji se degorează gu fructe( eu ab pus Kiwi :D …ca e verde…:D).

Ze pudrează cu zagăr vanilinat ji ze bai srobezg câteva cereale beste toată treaba, ji ze “zirobează” gu nectar gros de fructe( eu am bus Tedi cu morcobel :D ).

Ze bune la vrigider ji ze lasă până moare.

Ze zerbejde rece cu garniture de bune dizboziţie.

(imaginaţi-vă ca a trebuit să rostesc fiecare cuvant cu voce tare ca să-mi dau seama cum sună şi cum se scrie exact auditiv aşa….m-am amuzat teribil ;)) )

4 Responses to “O reţetă minunată !”

  1. Florian Says:

    si beste in loc de peste, dreaba in loc de treaba, negdar in loc de nectar, frugde in loc de fructe :)) nu prea jdii za vorbejdi arabejde :))

  2. Saico Cic Says:

    ge za-i vagi dom’le…fiegare duba faguldati
    =))

  3. Stres Says:

    imagineaza-ti ca , macar o parte din cei care au citit asta , au rostit fiecare cuvant cu voce tare si a fost incredibil de amuzant :))

  4. Saico Cic Says:

    daaa…exact asa e!
    prietenele mele m-au pus sa-l cites eu cu voce tare…si radeau…mama mama ;))
    te mai astept pe la mine.
    :)


Leave a Reply

