Dulce Nou Început

05/06/2009

Linii multe, arcuite,

puncte mari şi bolduite

văd pe tine. Ochiometric,

pari din ce-n-ce mai sintetic.

Umbra ta creează valuri,

în mulţime, idealuri.

Dar eşti gol ca o carcasă

și mă-ntreb de ce îmi pasă…?

Ştiu povestea pe de rost:

nu va fii, nu e, n-a fost.

Eu nu cu ochii te-am văzut

dar o iau de la-nceput.

3 Responses to “Dulce Nou Început”

  1. neK Says:

    Hmm.. suna bine, buna ca versuri pentru o melodie …
    Frumos

  2. exasperat Says:

    N-ai răspuns la “de ce-mi pasă”?
    Ai, da’ nu vrei ca să-l dai.
    Ia mai caută prin casă.

    Cer plus sol plus demisol.
    Paşi fără amprente laşi –
    Suflete-adunate-n stol.

    Strigă-n pieptul generos:
    “Fii cum ştii!” Ştii cum să fii?
    – Vreau să mor trăind frumos.

  3. Saico Cic Says:

    :)

    Și eu…și eu…


Leave a Reply

