Mi-a venit o idee.

10/05/2009

(Background sound: Marvin Gaye – Sexual Healing)

Ce-ar fii ca de acum să fiu exact aşa cum sunt mereu când sunt doar eu cu mine…?

Să fiu aşa cum sunt eu când sunt singură. Calmă, împăcată cu mine & Co. …

Asta ar aduce numai avantaje.

  1. În felu ăsta voi atrage în jurul meu doar persoanele cu care m-aş putea înţelege cu adevărat. Până acum am avut obiceiul idiot de a mă adapta după caracterul fiecăruia. Mare greşeală! Aşa n-am “câştigat” decât persoane cu bad karma, care mi-au răstălmacit toate ideologiile.
  2. M-aş putea relaxa tot timpul, pentru că cei de langă mine vor fii persoane pe acelaşi film cu mine, şi mi-ar înţelege toanele şi mi-ar cunoaşte stările şi-am fii prieteni adevăraţi.
  3. … şi tot ce mai rezultă de aici. Variaţiuni pe aceeaşi temă…

Nu sunt altcineva. De ce am adunat eu atât de multe obiceiuri proaste de la alţii ?

Ia, creiere, treci la curăţenia de primăvară! Jos perdeaua, aeriseşte camera, spală rufele, trage apa şi dă cu Glade.

Primăvara soarele se joacă-n mâna ta… [:daydream:]

3 Responses to “Mi-a venit o idee.”


  1. Awful… m-as plictisi de moarte. Cum ar fi sa umble pe strada doar…EU? Unul nu ajunge ?

  2. NeK Says:

    Ţi-am furat şi eu ideea deoarece mă simt în aceeaşi situaţie. …

  3. Saico Cic Says:

    Ce zici mai Porcusor acolo? ;))
    Te-ai plictisi de moarte daca nu ti-ai mai schimba comportamentul in functie de fiecare grup/anturaj ?
    Nu ma refer la solitudine aici, ma refer la conturarea unui caracter puternic si neinfluentabil…
    :)
    Va mai asteptam pe la noi !
    :))


Leave a Reply

