INVENŢA SECOLULUI, an 2009 d.I

05/05/2009

M-am gândit să inventez ceva.

E senzaţional !!

Fi-ţi pă fază !

Cum ar fii dacă am avea o cremă rectală pentru dilatare instantanee?

Vi s-a întâmplat cel puţin de vreo 20-30jdă ori (pt ăştia peste 18 ani, minoretu’ staţi jos-4  :)) ) să aveţi o constipaţie teribilă şi să nu vă căcaţi cu zilele…?!

Sigur că am dreptate din nou…ăsta e defectu meu…

Oh thank you thank you…far too kind…;))

Ar fii beton! Feel me??

Atunci când se întâmplă problema…scoatem crema ! :))

Titlu de reclamă direct! Jur! Promit! =))

Şi dai acolo la cerculeţul maro (la unele e mai roz…dar pe cale de dispariţie…) şi hop! Se deschide canalul şi defecaţia este un succes garantat! Fără crampe stomacale, intestinale, hemoroizi  & shits…

Plus că te ajută enorm…iţi regleză tranzitul intestinal şi te scapă de eventualele boli intestinale care sunt asimptomatice şi le aflii abia în metastază…când e too fuckin late!

Şi de preferat să fie crema şi numai cu efect instantaneu şi  de foarte scurtă durată.

Ah

Şi încă una tare…:

Mini-Supozitor pentru animale!

E genial!

Că voi, ăştia pet lovers ştiti cum e când îţi suflă câinele o băşină-n nas cu curu ! Sigur sigur ştiti! Am şi eu câteva prietene…şi subiectul ăsta e preferatul nostru în multe din serile distractive cu adevărat !

Hilar de-a dreptul!

Mai putin mirosu’ !

Deci v-am convins!

Hureeyyy!

Hurreey!

Leave a Reply

