alee cu sens unic

07/04/2009

Mi-a fost dat să stau degeaba

şi să-mi treacă prin cap treaba

de-a-ncerca să leg cuvinte

ce s-ar ţine uşor minte.


Cer ceva, dar nu e mult…

Vreau cât om sta pe Pământ

să fim toţi cum nimerim,

doar să râdem, să glumim.


Ce-ar fi dac-aş spune-n glumă

să fim mereu împreună…?

Mi-ai lua vorba-n serios,

sau ai face-exact pe dos…?


Sincer, eu aş fi tentată

să las toată lumea baltă,

de la viaţă tot să storc,

şi să nu mă mai întorc…

6 Responses to “alee cu sens unic”

  1. NeK Says:

    Eu as accepta :))))
    Wanna ? :))

  2. NeK Says:

    Neeaa… asta nu e raspuns =))

  3. Saico Cic Says:

    evit sa fiu categorica.
    si de obicei ocolesc adevaratul raspuns, doar pentru amuzament…
    si hai sa luam in gluma chiar si asta, vrei ?

  4. Saico Cic Says:

    sau mai e o varianta…
    cauti si tu “pussy” pe net ? =))

  5. NeK Says:

    Hmm…Mai prins sau mai bine zis cuprins sau chiar glumeam :))
    Oricum mai cam ademenit cu micile povestioare din poemul tau de viata .


Leave a Reply

