Kissing ice chips

06/04/2009

Ai sărutat vreodată o bucată de lemn îngheţat ?

Eu te-am sărutat pe tine…

Ţi-au rămas vreodată aşchiile atât de adânc înfipte încât ţi-ai dorit să mănânci întreaga bucată cu disperare , crezând că adrenalina te va ţine totuşi în viaţă…?

Eu am vrut să te mănânc pe tine…

Şi ştii ce-am făcut ??

Mi-am aşternut masa zâmbind, cântând şi dansând de bucurie. Am scos farfuria mea preferată, tacâmurile “alea bune” , şerveţele imaculate, chiar şi o vază cu flori, şi am deschis geamul pentru un “aer nou” . Am dansat până la “frigider” şi l-am deschis.

Şi ştii ce-am găsit ??

Doar o inimă, pitită undeva într-un sertar, aruncată de cineva acolo şi abandonată de ani de zile… . Am văzut că asta e tot, dar mi-am zis: “Nu-i nimic, e suficient.”

Eram atât de fericită când am văzut că inima începe să se dezghieţe…mă gândeam că în sfârşit am găsit “una bună”…

Şi aşteptam foarte încântată să se dezghieţe…asezonam cu “condimente” , “schimbam apa” , ba chiar şi vorbeam cu nenorocita aia de bucată de carne moartă !

Ce-am constatat ??

Că pe măsură ce se dezghieţa începea tot mai rău să pută. Să pută !!

Ce-am făcut ??

Am insistat, am sperat în continuare că se mai poate face ceva…şi…am mancat-o. Nu i-am simţit gustul, şi am respirat uşurată crezând că, totuşi, mă înşelasem…

Dar nu !

Nu la mult timp după asta am început să mă simt întradevăr rău. O senzaţie de durere interioară, un stop musculatoriu chinuitor, o ameţeală rece şi greţoasă…tu!

Ce-am învăţat ??

Că o inimă îngheţată nu va mai fii niciodată la fel…orice ai face.

Ce fac acum ??

Mă bucur de toate celelalte alimente sănătoase de pe Pământ.

Şi mai ştii ce ??

Cred că mă fac vegetariană…

6 Responses to “Kissing ice chips”

  1. NeK Says:

    Povestioara excelenta, invatatura deasemenea… dar de unde si pana unde la aceasta poveste ? :)

  2. Saico Cic Says:

    one recent failed relationship
    that’s all
    :-j

  3. exasperat Says:

    Stricată inimă.
    Ai renunţat la felul ăsta de mâncare?

  4. Saico Cic Says:

    Sunt inca naiva, remember? :)

  5. exasperat Says:

    Remember, remember…

  6. viorel gaita Says:

    Se scrie dezgheta nu dezghieta. In rest fiecare abereaza cum vrea pe blogul lui.


Leave a Reply

