Fluturi în stomac şi şantierele în lucru

31/03/2009

Am o satisfacţie bizară când văd locuri pustii…mai ales câmpuri în construcţie, sau şantiere în lucru…

Mă linişteşte peisajul…nu ştiu de ce. Deşi nu e chiar cel mai liniştitor loc posibil. Praf, picamăre, scărţâieli de fiare şi feţele obosite ale muncitorilor. Azi ieşisem de la cursuri (apropo, mă mai duc şi pe-acolo din când în când..:P ) , şi uitându-mă la şantierul ăla dinspre gura de metrou de la Politehnica am avut senzaţia asta de relaxare….la dracu’ ! Ce ciudată sunt! : ))

Şi fiecare macara îmi produce inevitabil senzaţia aia de adrenalină, ca şi cum mă văd făcând bungee direct de pe vârful cel mai înalt al macaralei. :X

Ce drăguuuţ !

Şi după toate astea mă gândeam…cred că dacă o să ajung vreodată să vizitez un deşert….hmm, lots of feelings involved . :D

Sau dacă o să fac bungee după o macara…. uhuu

Leave a Reply

