VÂNĂTORUL DE VÂNĂTORI (by Îngeru’ )

27/03/2009

,,Vânătorul se numeşte vânător pentru că vânează, are sânge rece; eu sunt un vânător pentru că încerc să protejez vânatul, mă numesc vânător de vânători…’’

Demult, de când şi-a dat seama cum e rânduiala lăsată de sus, un om simplu, modest, care urma să fie ca cei din anturajul său, a spus stop lucrurilor rele şi a trecut la fapte şi gânduri serioase… :D

Să vă spun cum a fost:

Într-o zi splendidă de primăvară s-a organizat o partidă de vânătoare, într-o pădure cu căprioare.

Vânătorul V se întâlneşte cu ceilalţi vânători, se vorbesc, gonaşii ştiu ce au de făcut, la treabă!!!

Vânătorul V nu era sigur dacă vrea să omoare sau să apere, dar îşi ia inima în dinţi şi pleacă în grupul organizat. După un anumit timp se aude goarna: ,,uuuuuuu’’ !! Opaa… încep gonaşii să bată vânatul, ritmul bătăii inimii vânătorului V creşte!!

Stă ascuns după un tufiş aşteptând să îi sară în faţă o căprioară mare şi frumoasă… :( (un lucru urât) .

Se aude: poc! poc! , sunete de împuşcături; iar poc!poc! alte sunete, răsunau aceste sunete din toate colţurile pădurii…

Vânătorul era înspăimântat de aceste sunete…; iese din ascunzătoare, scoate cartuşul de pe ţeavă, hotărât să nu ucidă bietele căprioare care au şi ele familiile lor, şi să-i oprească pe toţi, să-i convingă să facă acelaşi lucru.

Când îşi pune puşca asigurată la umăr un roi de căprioare îi sare în faţă. Ultima, rănită la un picioruş, era derutată că nu îşi gaseste familia, şi plină de sânge cade în faţa Vânătorului V şi cu o privire de înger parcă îi transmite vânătorului să nu o ucidă .

Vănătorul V o ia în braţe şi-i spune că nu o va omorâ niciodată, o leagă la picioruş şi începe să sune din goarnă cum că iese de la vânat; În câteva clipe se strâng la maşini toţi vânătorii pentu a lăsa vânatul şi pentru a începe iar vânătoarea.

Ajuns la maşină cu căprioara vie, ceilalţi îşi încarcă şi îndreaptă puştile asupra ei, şi cu un râs malefic parcă voind să tragă în ea. Atunci Vânătorul sare în faţa lor cu puşca aţintită spre unul:

Dacă trage vreunul în ea vă împuşc şi eu pe voi !

Aşa şi-a dat seama cum sunt oamenii, ce sânge crud au şi a început să vâneze vânători.

O urcă în maşină şi pleacă acasă unde urmează să o scoată din starea de şoc, să-i dea apă şi să aibe grijă de ea…că de la atâta alergat şi ferit de gloanţe era sărăcuţa aproape moartă.

Încet încet s-au ataşat unul de celălalt până când au început să se iubească.

Trece un an, mai trece unul, aproape să mai treacă unul… :( când într-o zi, când iese afară, în ţarcul special amenajat pentru ea, vede o tristeţe profundă pe chipul :

Nu ştiu ce vreau…vreau aici sau …nu ştiu, cel mai bine este să plec înapoi în pădure…offff… iar printre gloanţe iar nu pot dormi liniştită noaptea din cauza lupilor iar ziua din cauza vânătorilor! :(

Şi deodata începe şi aleargă spre pădure strigând în gura mare: ’’Mă duc în viaţa singură !! „(plângând).

De atunci Vânătorul V umblă numai prin păduri în căutarea şi găsirea ei, zi şi noapte şi pentru a-i vâna pe cei ce vor să o ucidă. Aleargă nopţile şi zilele strigând „Vino înapoi acasă draga mea, vino acasăăă!!! „

De atunci Vânătorul V este trist şi nedumerit, cu gândul la această căprioară.

Ce vrea??

„TE AŞTEPT SĂ VII CÂT MAI REPEDE!!!”

7 Responses to “VÂNĂTORUL DE VÂNĂTORI (by Îngeru’ )”

  1. Saico Cic Says:

    Nu este “lucrarea” mea. Este” vanatorul de vanatori”, cel ce cauta si vede dar nu mai gaseste. Caprioara nu mai este…

  2. adonis Says:

    dar cine a scris pilda asta?

  3. Saico Cic Says:

    e un fel de raspuns la “In padurea asta se vaneaza caprioare”, scrisa de mine … :)

  4. George Says:

    …mai bine libera in durere decat captiva in libertate…frumoasa “lucrarea” ta

  5. Saico Cic Says:

    Si repet, nu este scrisa de mine aceasta “lucrare” .
    O persoana apropiata mi-a dat ca raspuns aceasta pilda la o alta postare de-a mea.
    Capisci? ;))

  6. NeK Says:

    Dar dacane gandim asa este intreg globul… de la cea mai mica molecula pana la cel mai ucigs dintru ucigasi(omul)… asta este viata…

    Cum ramane cu RSS ?

  7. Saico Cic Says:

    din pacate. dar sunt si “vanatori de vanatori” , ca cel care mi-a si dedicat cuvintele de mai sus.
    cum cu RSS? :-s
    ca….am facut eu ceva cu un RSS ceva, aaa… , nu stiu daca e bine ce am facut eu, sau macar daca e lucrul la care te refereai…
    anyway….imi mai bag eu nasu “pe ici pe colo” , mai rezolv eu ceva… :D


Leave a Reply

