MUSIC STORE

23/03/2009

BURIAL – WAYFARING STRANGER

I’m just a poor wayfarin’ stranger,
While travelin’ through this world below.
Yet there’s no sickness, no toil, nor danger,
In that bright land to which I go.
I’m goin’ there to see my Father.
And all my loved ones who’ve gone on.
I’m just goin’ over Jordan.
I’m just goin’ over home.

I know dark clouds will gather ’round me,
I know my way is hard and steep.
But beauteous fields arise before me,
Where God’s redeemed, their vigils keep.
I’m goin’ there to see my Mother.
She said she’d meet me when I come.
So, I’m just goin’ over Jordan.
I’m just goin’ over home.

I’m just goin’ over Jordan.
I’m just goin’ over home.

LA ROUX – IN FOR THE KILL

VAMA VECHE – VINO SA VISAM SUB APA


OMUL CU SOBOLANI – DOUA BERI GOALE


VITA DE VIE – IAMMA


VITA DE VIE – IMI PASA


~~~~~~~~Lyrics~~~~~~~~

E o noua stare, o schimbare

Si de data asta sigur m-am intors acasa…

De data asta imi pasa…

Ma trezesc si zambesc,

Azi m-am asezat din nou cu mine

La aceeasi masa.

De data asta imi pasa…si motivul esti tu.

E o noua cale si se pare

Ca de data asta drumul s-a oprit acasa

Si n-am sa ma pierd…

si n-am sa ma-ntorc…

si nu am sa ma las din nou furat de ceea ce m-apasa.

De data asta imi pasa…chiar imi pasa…

Cand peste visele mele vor sta lucruri grele am sa uit de ele,
Le voi pune in zale si voi pune petale peste visele tale
Fiindca-mi pasa…

VITA DE VIE – PRAF DE STELE

~~~~~~~~Lyrics~~~~~~~

Am o chitara deschisa ,
O foaie nescrisa, si..
Praf de stele…
Pe… hainele mele
Si incerc sa nu uit,
Sa nu vad,
Sa cobor dintre ele.

Am o bodega in fata ,
Am un ghem de ata,si..
Praf de stele pe…
Urmele mele
Si incerc sa ma urc,
Sa nu uit,
Sa raman printre ele..

Spune-mi oare mai sti cum a fost,
Primul inceput,
Primul vis pierdut,
Spune-mi sti cate ne-au mai ramas…
Pana azi..

Am o vedere spre lume,
Un vis fara nume
Si… praf de stele..
Pe.. urmele mele…
Si incerc sa ma uit inapoi,
Sa vad soare sau ploi..

Am o povesteste citita,
O soapta zidita,si..
Praf de stele
pe..hainele mele
Si as vrea sa culeg…
Stopi de vant,
Sa-i arunc pe pamant…
Sa devina cuvant.

Spune-mi oare mai sti cum a fost,
Primul inceput
primul vis pierdut
Spune-mi sti cate ne-au mai ramas…
Pana azi..

Spune-mi oare mai sti cum a fost,
Primul pas gresit, primul reusit
Spune-mi, sti cate trepte-au ramas..
De urcat…

Oare mai sti cum a fost,
Primul inceput
Primul vis pierdut
Spune-mi, sti cate ne-au mai ramas..
Pana azi…

Spune-mi oare mai sti cum a fost,
Primul pas gresit, primul reusit
Spune-mi, stï cate trepte-au ramas..
De urcat…

BURIAL – GHOST HARDWARE

“Without you inside me…”


BURIAL – IN MCDONALDS

” Because once upon a time it was you I adored…”

BURIAL – ARCHANGEL

“…holding you…”

Thievery Corporation ft. Emiliana Torrini – Heaven’s gonna burn your eyes

Leave a Reply

