Eşti un porc, măgarule!

08/03/2009

Viaţa nu e matematică! Oricâte explicaţii logice am descoperi pentru ce ni se întâmplă şi pentru ce simţim, viaţa rămâne şi va fii mereu artă şi literatură! Unică şi specifică fiecarui individ în parte! Şi arta e ciudată, ambiguă, de neînţeles… Tot misterul ăsta o face atât de frumoasă, şi toată curiozitatea asta stârneşte în noi dorinţa de a cunoaşte mai mult, de a simţi mai profund, de a experimenta mai mult…asta ne motivează constant. Speranţa oarbă că evoluăm spre bine ne împinge să depăşim aşteptările celorlalţi; sperăm orbeşte că o emancipare spirituală controlată ne face mai buni. Adevărul e că te schimbă ce nu te aştepţi să te schimbe, iar atunci când conştientizezi un fapt diferit întâmplat ţie, când îţi spui “asta e nou, asta mă va schimba pentru totdeauna” , tocmai atunci faci cea mai mare greseală !

Am fost învăţaţi să “gândim de două ori înainte de a spune ceva”…dar de ce? Ca să te întrebi de două ori ce s-ar putea înţelege? Ca să-ţi creezi voit un alter-ego? Ca să-ţi pui intenţionat o altă mască ?

Câtă falsitate!

Am mai fost învăţati şi “să ne iubim pe noi înşine” . Atâţia filosofi şi intelectuali au născocit teorii şi explicaţii chiar şi pentru cele mai banale lucruri, şi am ajuns să vedem în fiecare chestie milioane de părţi, filozofice, spirituale, fizice, bla bla si bla bla… nimic nu mai e simplu!

Şi fiecare are dreptate în felul lui! Dar asta n-a făcut decât să stârnească şi mai multe confuzii.

Eu m-am inspirat din spusele lor şi-o voi face în continuare. Însă voi alege mereu calea de mijloc: ce spun ei filtrat cu mintea mea, raportat la stilul meu de viaţă, combinat cu ce am reuşit să descopăr singură până acum.

Şi am ajuns la concluzia că degeaba “ne batem cu pumnii în piept” că suntem autentici…tot alteritatea are cel mai important cuvânt de spus în formarea caracterelor! Suntem “turma lu’ Domnu’ “ ! Nişte oi turmentate şi dezorientate. Ne apropiem unii de alţii când nu trebuie, şi ne îndepârtăm când ne-am potrivi cel mai bine. Dezorientaţi şi orbiţi de societate, acţionăm fără instinct pur.

Iar tu eşti un porc, măgarule!

Că şi tu ai aceleaşi păreri dar eşti un porc superficial şi amuzat de partea material-erotică a vieţii!!

Ştii cât de ambigue sunt cuvintele, şi le foloseşti…daaa!… cu o uimitoare măiestrie!

Şi când te gândeşti la bani îţi curg balele şi-ţi sclipesc pervers ochii. Ştii cât de uşor ai putea să-i faci şi ce viaţă ţi-ai permite să duci… .

Dar sentimentele nu-ţi cer salarii, pumpkin!

What about your heart, your feelings, your soul ?

Leave a Reply

