tu, paradoxul !

03/03/2009

Cum fiecare picătură
ce-ţi alunecă pe buze
atât de crud ignoră
aşa-o ardentă pasiune ?

Cum mii de unde reci de vânt
îţi mângâie suav obrajii,
dar nu-şi tremură al lor cuvânt
la al tău tacit sărut ?

Cum cascade de cuvinte
te inundă zi de zi,
dar rămâi atât de rece
la al vieţii mut concert ?

Cum poţi fii aşa cum eşti?
Să minţi fără să clipeşti… ?
Să trăieşti
fără să-ţi doreşti
să mă cunoşti … ?

7 Responses to “tu, paradoxul !”

  1. exasperat Says:

    Trăiesc
    bine
    Nu-mi doresc
    cu tine.

    Că-s precaut
    de ceva vreme
    Tu m-ai făcut
    aşa un vierme.

    Coios în vorbe, -n faţă laş,
    Tăios pe mess, then îngeraş.
    Să nu pot să-mi ridic retina
    atuncea când m-apucă vina.

    E vina ta că mă apucă
    Tu m-ai făcut aşa nălucă
    şi rece zi de zi de zi
    la buze, lacrimi, fantezii.

    E vina ta că mă apuca vina
    E vina mea că te-am lăsat s-o faci.
    Dar, deh, e slăbiciune ucigaşă
    s-apari în ochi, să te iubesc în draci.

    E vina ta, Femeie.
    Să-ţi intre bine-n cap.
    Nu-s eu satrap,
    eşti tu o epopee.

    Am scris vorbele astea, ca să mă dau vânjos.

    Un fel de argument la fel de mort ca mine.
    Aşa e, ai dreptate, sunt crud şi ignorant
    şi mincinos şi bou, mai mult decât jenant.
    Da’ poţi să crezi o clipă că-s aşa pentru tine?

  2. Saico Cic Says:

    “pentru” sau “din cauza” ?

  3. exasperat Says:

    “Pentru”. clar! Ce întrebare mai e asta? Aici suntem în versuri, cuvintele o iau razna…:)

    În fine, la mine pe blog n-am loc de efuziuni d-astea lirice şi am profitat de spaţiul de aici. Sper că-i ok. când n-o să fie, n-o să văd comentariul aprobat şi basta.

  4. Saico Cic Says:

    Chiar îmi place poezia ta, şi chiar a devenit o curiozitate pentru mine să văd ce ai tu de spus la postările mele. :)

  5. Saico Cic Says:

    …ba chiar te-am băgat la feeder :D

  6. exasperat Says:

    1. Îţi dai seama ce şocant o să fie pentru cine pleacă de la “poetul” de-aici şi dă de Geoană, Ponta, Udrea dincolo… :)

    2 a. Răspunzi descurajator de târziu la postări.
    2 b. Unde-s timpurile cu 29, 47 de intervenţii lunare?

  7. Saico Cic Says:

    Discrepanta nu conteaza atata timp cat te recomand ca o lectura buna(pentru cei interesati de politica…)
    Raspund greu pt ca sunt pe un laptop de-mi vine sa-mi bat puii!! Se restarteaza singur din cand in cand, plus ca nici nu e al meu ca sa-l tin tot timpul langa mine si sa scriu non stop cate ceva… :(


Leave a Reply

