ţânţarul şi ţânţăreasa

03/03/2009

Un ţânţar şi-o ţânţăreasă,

crăciţi pe-o faţă de masă,

visând la zile cu soare

în ajun de sărbătoare:



“ Mâine-i Paşte, zi frumoasă…

Multă piele-n soare scoasă !

Ziceai că n-ai de mâncare…

Na! că mâine-i sărbătoare ! “



“ Da, Costele, copioasă

zi de Paşte, tumultoasă…

Da’ şi dacă n-o fii soare ?

Ce’ dacă e sărbătoare… “



“ Taci fă Ţiţi, nu cobi,

că mâine-om sărbători !

Şi-o să ai la gur’ ce duce

din ce grupă vrei de sânge ! ”



“ Da, Costele, zici aşa,

da’ de mâine o ploua,

o să ai atunci o leafă

să-ţi dai palme după ceafă ! “



“ Ţânţăreasă ghicitoare

Te-a făcut mă-ta, se pare…

Ia’ mai culcă-te odată

…să nu fac din tine pată ! “



“ Vai, ce macho eşti, ca tac-tu’ !

Cum te-a făcut el, săracu’ !

Nu ştii, într-o zi ca asta

mi l-a prigonit nevasta… “



“ Haaaaai, nu-mi spune-acu’ poveşti

să-mi arăţi ce tare eşti !

Te fac ca oricare altu’

să zici “ m-a lăsat bărbatu’ ! “



“ha! ha! hi! hi!

Am să spun toate-astea mă-tii !

Şi te las cu ochii-n soare

Chiar în zi de sărbătoare ! “



Şi s-a ridicat, nebuna,

şi şi-a lins cu trompa mâna,

jap!! – o palmă lu’ tâmpit:

“Am plecat. Te-am părăsit! ”



MORALA:

Crede tot ce spune ea,

mai puţin când nu-i aşa.

Şi nu face gura mare

în ajun de sărbătoare !

;)

One Response to “ţânţarul şi ţânţăreasa”

  1. NeK Says:

    Amuzantă poiezia … Măcar de ar fiaşa


Leave a Reply

