Glosa mea

13/02/2009

Ştampila unui zâmbet.

Ciulini şi spini ce înfloresc.

Aţă de parfum în aer.

Pasiuni ce nu se mai sfârşesc.

Concerte-mi bubuie în suflet…în jurul meu n-aud un sunet !  Surâsul meu devine-ncet ştampila unui zâmbet.

Merg pe stradă şi-ameţesc. Câini, gunoaie, le iubesc! În mine de-azi răsar şi cresc ciulini şi spini ce înfloresc.

Printre umbre eşti un înger… soare de iubire-n cer.  Săruturi multe colier…aţă de parfum în aer !

De tine-ncep să mă topesc…de bine-ncep să-nebunesc…te vreau, te am, şi-am să clădesc pasiuni ce nu se mai sfârşesc.

3 Responses to “Glosa mea”


  1. Impresionant, felicitari!

  2. NeK Says:

    Superb… cu asta ai mai adaugat un cititor…
    Bravo

  3. Ruxy Says:

    sil esti cu adevarat geniala…iti savurez cu o placere agasanta blogul…you’re the best;) :D


Leave a Reply

