În pădurea asta se vânează căprioare !

11/02/2009

“Cum să ai o zi normală dacă nimic din ce faci nu este normal? Cum să nu te simţi vânată dacă atâtea voci te instigă ? “


A fost odata o căprioară tânără şi sempervivace.

Într-o zi, după mulţi ani veseli şi fără griji, a realizat că a trăit într-un vis.

Vechea ei poieniţă este acum şantier în lucru, sunetul păsărelelor de altădată este acum înlocuit de claxoane frenetice, aleea înconjurată de floricele, acoperită de frunze şi gâze minunate, a devenit acum o autostradă parcă nesfârşită, înconjurată de benzinării, magazine şi wc-uri publice, şi pe vechea alee se aştern acum cadavre şi căcăreze de ciori .

Vechea idilă e acum o înşelaciune.

Vechile iubiri se numesc acum “aventuri”, şi noile iubiri sunt doar alte linii zgâriate pe perete.

||| ||| ||| |||

Ce căprioară frumoasă obişnuia să fie…!

Liniştită, nepătată de atâtea dorinţe carnale şi dileme bolnăvicioase !

Totul s-a complicat!

S-a complicat în momentul în care mi-am descoperit sexualitatea. Deja demult…

E greu să fii o căprioară singură pe câmpie şi e greu să rămâi inconştientă la faptul că din pădure te privesc ochi lacomi, şi gloanţe reci şi grele aşteaptă să-ţi pătrunda carnea fragedă !
Aaaaah, ce fruct amar-dulceag creşte acum în iarbă…şi eu îl mănânc, şi mă dezgustă, dar eu continui să-l mănânc…!

Cum să mă feresc de vânători? Ei mă vor doar pentru palmares…

Cum să nu mai fiu victima perfectă ? Eu mă complac singură în astfel de situaţii dificile…

Care e adevărata libertate?

Atunci când eşti singură pe câmpie şi-ţi vezi de ale tale, sau atunci când ajungi în poala unui vânător veritabil şi mândria lui te ridică în slăvi ?

Ce urât din partea mea!

Am crezut că n-o să-ţi pese…

Am crezut că nu-i nimic…

S-a deschis sezonu’ !

Toţi vânează!

Toate se lasă vânate!
Până când mârşăvia asta?

Până când lăcomia asta!

Unde e autenticitatea aia sentimentală la care visam de mică?

De ce suntem atât de superficiali?

Nu e bine!

Credeam că n-o să-mi pese!

Credeam că n-o să-ţi pese!

Şi iată că regret…mâine o să-mi treacă…dar azi, azi nu-mi place ce simt!

Nu mai vreau să fiu vânată!

Vreau câmpia mea şi aleea mea şi păsărelele mele să-mi cânte la ureche dimineaţa !

Vreau acelaşi soare şi aceeaşi inocenţă!

Vreau feeling-ul pur al unei iubiri adevărate !

Greu.

Imposibil aproape.

Uşor.

Uşor să treci prin toate căcaturile zâmbind, inconştient, absent şi nepăsător.

Dar unde e viaţa ?

Cum să mă opresc ? Aşa pur şi simplu..?

Nu. E prea greu.

Vânătorii sunt cu ochii pe mine! Deja nu mai am nicio libertate! Deja nu mai depinde de mine.Deja sunt “marcă înregistrată” .

Şi licitaţia continuă…

5 Responses to “În pădurea asta se vânează căprioare !”

  1. NeK Says:

    Mă întreb, oare cine e de vină? ˝Căprioarele˝ pentru că îi aţâţă pe ˝vânători˝ sau ˝vânătorii˝ că sunt prea lacomi şi laşi?

    Oare de ce te simt în această poveste şi oare de ce nu ascultăm şi nu gândim de două ori?

  2. Saico Cic Says:

    Daca as stii raspunsurile la intrebarile astea, crede-ma ca n-as mai avea despre ce sa scriu ;)).
    Ma simti pentru ca ma fac simtita si ma exprim si ma deschid atunci cand scriu, si scriu sincer si frenetic.
    Si cu toata nesiguranta asta si cu tot ce se intampla in lume, tot sunt de parere ca e mai bine ca actionezi dupa impuls, si sa te lasi dus de val…nu sa gandesti de doua ori…pentru ca e foarte posibil sa nu existe atreia oara sau vei pierde tot farmecul vietii overthinking things ;)

  3. NeK Says:

    Da aşa este, dar oare dacă gândeai de două ori se ajungea la povestioara de mai sus? Şi oricum , orice am face tot instinctul ne conduce viata…

  4. Saico Cic Says:

    Crede-ma…vorbesc din propria experienta. Gandesc prea mult, ma lupt cu mine sa simplific lucrurile, scriu ca sa ma vindec :))

  5. NeK Says:

    Iar mie îmi place ce scrii … mult noroc încontinuare…


Leave a Reply

