Atâtea praguri, atâtea labirinte !

11/02/2009

Viaţa e un labirint. Ce sunt fructele de mare…?Nu sunt fructe… Ce e viaţa…? Nu e ce pare.. Faci lucruri pe care nu vrei neapărat să le faci..te complaci…că poate “iese ceva”… . Suntem români….şi ne-am obişnuit aşa…suntem nişte coaie moi…o pulă bleagă !!

Hai să ne trezim! Că trebuie să profităm de altceva ! Trebuie să profităm de alte chestii. De chestii care contează cu adevărat !

“Vechile obiceiuri nu se schimbă niciodată.”

Fals.. Oamenii se schimbă. Mentalitaţile se schimbă. Stă în natura umană schimbarea.

“Totul este relativ” e cea mai valabilă concluzie. De fiecare dată mă linişteşte. Mă face să mă gândesc că nimic nu e forever, nimic nu e stabil, totul se schimbă! Ne schimbăm. Dar hai să ne schimbăm în ceva mai bun! Să fim mai buni !

“Cine-a inventat cârcelu’ ?” Zice un copil… El vede lucrurile inocent. Nepătate de societate şi dezgust. El se uită la un băţ şi vede un băţ. Nu vede o armă, nu vede ceva ce odată a fost copac…nu vede ceva ce cândva va putea scărpina o mâncărime. El e inocent.

“Fericiţi cei inocenţi căci a lor e Împărăţia Cerurilor !”

Metaforic spus, proştii sunt fericiţi . Asta e! Ne bucurăm fals. Hai să căutam fericirea pură. E chiar aici, lângă noi. Ne iubim….suntem oameni. Suferim…trecem peste…uităm…disimulăm sau pur şi simplu răsturnăm situatia.

HAI SĂ FIM FERICIŢI! HAI SĂ NE BUCURĂM LA CELE MAI MICI CHESTII !!

Cine a spus “micile bucurii ale vieţii” a ştiut ce spune….

Ştim să profităm? Da! Dar nu de ce trebuie! Suntem atât de superficiali…

Avem o viaţă şi o moarte!

Hai să profităm de asta !

3 Responses to “Atâtea praguri, atâtea labirinte !”

  1. NeK Says:

    După cum zicea cineva din Deco’s Pub… de ce tot ce e urât e ca pula şi tot ce e frumos e pizdă ?
    De ce ne plângem soarta în fiecare zi?
    De ce nu ne mândrim cu ce avem de valoare înloc sa ne batjocorim ?

  2. Saico Cic Says:

    Explicatia mea in legatura cu afirmatia lui Teo de la Cafe Deko: “pula” = naspa, pt ca sincer, n-am auzit baieti sa-si alinte organele genitale (” cocoselu’ meu drag” , “ciufuliciu meu dragutz” ), iar “pizda” = misto (“dodoashca” , “pasarica” , “duie” , “fofoloanca” =)) etc.) si pentru ca sunt sigura ca femeile au mai multa grija de organele lor genitale( chilotei de bumbac, creme, geluri de dus pentru zona intima..etc etc. lots of things…:D ).
    Ne plangem soarta cel putin o data in viata. Cand trecem pentru prima oara printr-o anumita experienta si nu stim cum sa reactionam, si ne ia ceva timp sa ne acomodam.
    Eu una sunt cea mai buna prietena a mea…si ma mandresc cu ce am…chiar daca nu am nimic :))))

  3. NeK Says:

    Vai vai …. mi-au dat lacrimile când am citit asta=)). Eşti bestială, sincer:))


Leave a Reply

