Mă feresc de proşti mai rău ca de Dracu’ !!

04/02/2009

Mă feresc de proşti mai rău ca de Dracu’ !!

Şi bine fac !

Mă simt extraordinar !

Sunt o fericită !

Sunt fericită pentru că nu caut prostie ca să mă amuz, cum fac alţii !

Ce eliberareee!!! Ce uşurareeeeeeee!!!

Sunt atât de fericită că nu sunt ca ceilalţi mulţi !

Sunt atât de mulţi oameni proşti pe lumea asta că încep să mă panichez !

Sunt prea mulţi frate!

Ne monopolizează !

Ne bagă în sperieţi !

Eu cel puţin sunt îngrozită…dezgustată…plictisită…sătulă de limita lor perceptivă şi de nonşalanţa cu care se afişează în lume şi atrag atenţia celorlalţi proşti .

Vreau să fiu scutită de remarcile cotidiene idioate ale oamenilor care nu mă cunosc dar pretind să ştie totul despre mine, şi de emisiunile de tot căcatu’ difuzate la TV.

Vreau să fie cenzurată prostia şi să fie legalizată marijuana !

Vă mulţumesc !

One Response to “Mă feresc de proşti mai rău ca de Dracu’ !!”

  1. ancu3 Says:

    eu,in schimb,militez pentru indobitocirea umanitatii. sa vezi o mare de oameni,sa poti sa exclami “muuuuulti,da` prosti!” si sa-i poti manipula. in fond,nu trebuie sa faci multe pentru a-i aduce in starea de vegetatie dorita: lasa-i sa se complaca in situatia de cacat in care s-au afundat. ;)


Leave a Reply

