Te voi iubi în curând!

28/01/2009

Te voi iubi în curând!

Şi-am să-ţi spun direct în faţă !

Şi-o să fim primii care află !

Abia aştept!

Vreau să fiu cu tine,

şi vreau ca tu să vrei să fii cu mine,

şi vreau ca tu să vrei ca eu să vreau să fiu cu tine !

Şi nu mă interesează ce-o să simţi tu,

decât dacă e bine.

Dacă o să pot să te iubesc atunci nimic nu mă interesează în afara acestui fapt.

Mă voi bucura că mai am pe cineva căruia pot să-i ofer iubire.

Şi-am să profit.

Pentru că ştiu că şi tu asta faci.

Şi tot ce-a fost urât şi stricat

nu mai este.

E totul nou şi curat.

Bine ai venit!

Te-am aşteptat…

2 Responses to “Te voi iubi în curând!”


  1. acesta dar si celelalte au fost scrise de tine ?

  2. Saico Cic Says:

    Da. Mai putin o postare mai veche, “Evolutia conceptiei”….o chestie pe care am preluat-o si am relatat-o cu cuvintele mele ulterior…


Leave a Reply

