…târfa societăţii…

09/01/2009

După cum spuneam, chiar dacă nu eşti, la un moment dat te vei simţi ca o târfă.
Din cauza pressing-ului social, din cauza mass-mediei, din cauza mentalităţilor alterate dar cu voce puternic influentă, din cauza lipsei de informaţii spirituale sănătoase, din cauza celor slabi dar mulţi, din cauza naturii noastre distructive, din cauza promovării minciunii şi ascunderea adevărurilor istorice, din cauza superficialităţii, din cauza anturajelor rele, din cauza lipsei cuvintelor potrivite…mai devreme sau mai târziu vei fi o târfă ordinară care “pupă-n cur pe Vasilică “ , o târfă care înghite toate scurgerile de informaţii bolnave turnate cu milioanele de tone în fiecare zi, o târfă care suge pula statului şi care se lasă futută în cur de toţi “conducătorii noştrii” !
Ce târfă eşti!
Care asculţi tot ce ţi se spune, nu filtrezi nimic şi nu gândeşti de una singură!
Ce târfă uşor influenţabilă eşti în mijlocul anturajului tău!
Ce târfă vulnerabilă la cuvintele alterităţii!
N-ai niciun tarif.
D-aia te fute toată lumea!
Pentru ca eşti uşuratică. Uşor de păcălit. Uşor de convins. Uşor de influenţat.
Lumea e un bordel mondial.
Numai că noi îi spunem ”societate”, “comunitate”, “continent”,”ţară”, etc.
Când cineva se “îmbolnăveşte grav”, gen începe să gândească diferit, spune lucrurilor pe nume în loc să trăiască în aceleaşi clişee, este alungat.
Şi i se va pune în frunte o ştampilă cu diferite apelative.
“De ce ai făcut aşa?” sau “De ce n-ai făcut aşa?”
“De ce nu i-ai fost fidela lui ”x” sau “y” ? “
Uite aşa!
Pentru că am avut puterea să caut ce e mai bine pentru mine şi nu m-am scăldat în căcatul acelei relaţii.
Pentru că am ales calea cea mai bună pentru mine atunci când drumul comun avea tot mai multe gropi ce nu puteau fii asfaltate sub nicio formă!
Pentru că pot şi pentru că vreau mai mult!
Cu toate că n-am trecut niciodată bariera bunului simţ, tot sunt “aşa” sau “invers” !
Partea proastă e că sunt catalogată eronat.
Partea buna e că nu mă interesează !
Voi nu ştiţi!
Voi nu sunteţi eu!
Eu sunt eu, şi eu ştiu mai bine!

Leave a Reply

