WHEN THE FUCK DID I BECAME SO PSYCHO?

01/01/2009

People must know.

I am psycho!

Beware! :))

And I’m contagious too… so, keep the distance!:))

Asa…deci…s-o luam romaneste…sa intelege toate lumea.

Continui sirul cu descrierea personala in scopul solutionarii problemelor mele. :))

Ce m-a determinat sa fiu asa…?

Timpul!

Nu-l am .

Si vreau sa-l am.

Sau mai bine lasa…nu ma intereseaza.

Timpul nu exista….eu exist.

Gandesc diferit…zic eu.

Iar asta ma scoate din necherman:))

Imi place sa complic lucrurile

E atat de palpitant!!

Traiesc periculos….si e atat de interesant:))

“Cum te vezi peste cativa ani?”-intrebarea la care raspunsul tipic este ” cu bani, cu mai multi prieteni, cu mai multa minte….mai organizata, mai mai, mai asa, mai asa…bla bla bla”…..PLICTISITOR!

Peste cativa ani ma vad la fel inside.

Tot asa … in alta parte decat aici … cu alte haine decat astea de pe mine … alta freza … tot gandind in plus ca acum … tot in corpu asta … tot in lumea asta … tot experimentand cate ceva … tot cu o bere langa mine … cu messu si blogu’ deschis :)) … tot leftera dar cu perspective :)) … tot nebuna si imprevizibila … tot deschisa si tot razand isteric , scotand lumea din minti cu sunetele junglei dezlantuite :)) … tot asa, cum altfel.

Tot asa !

plm

Si intorcandu-ma la ideea de la care am plecat…m-am gandit.

Nu ma intereseaza de ce sunt psycho.

Asa sunt acum si e f ok!

M-am gandit eu mai bine…sa nu ma mai gandesc.

Si gata.

Hai.

Orice ar fi va fi bine.

“Totul va fi bineee” param param param…pam pam!

:))

Leave a Reply

