Incepeti sa ma cunoasteti?

30/12/2008

Lasam urme si asta lasa loc interpretarii.

Aparentele sunt cel mai usor de judecat si cel mai usor de vazut, prin urmare prea multi fac din ele caractere.

Felul in care merg, vocea si parfumul meu nu sunt eu.

Eu sunt dincolo de astea, dar voi nu ma vedeti.

Si cine ma vede nu-mi dau seama ca ma vede.

E simplu sa spui ca portocala e portocalie, dar poti sa spui fara s-o gusti daca e acra sau dulce?

Eu sunt tot ce-am scris pana acum….si tot ce am sa scriu ma va reflecta in totalitate.

Eu nu sunt ceea ce spuneti voi despre mine, ci ceea ce stiu eu ca sunt si ceea ce scriu si descriu c-as fi.

Ma veti cunoaste doar atunci cand veti intelege exact ce vreau sa spun cand aberez.

2 Responses to “Incepeti sa ma cunoasteti?”

  1. exasperat Says:

    Habar n-am ce e dincolo de voce, mers, parfum. Habar n-am dacă eşti dulce sau acră. Habar n-am ce culoare ţi se potriveşte. Habar n-am dacă-ţi plac blugii tociţi sau cămăşile înflorate. Habar n-am dacă bei limonadă sau jack. Sau şi – şi. Habar n-am dacă eşti stresantă şi scârbă cu bărbaţii. Habar n-am dacă ai umor (m-ar durea să nu). Habar n-am dacă ai votat sau nu cu Băsescu (m-ar durea să da). Habar n-am dacă eşti terminată sau începută. Habar n-am o groază.

    Atâta bag seama: că eşti o ciudată care scrie natural şi brutal despre bullshit-uri esenţiale, la care ne-am gândit toţi, le-am trăit toţi, ne-au futut pe toţi la icre…Atâta tot. Înţelegi ce vreau să spun când aberez? :)

  2. Saico Cic Says:

    Inteleg, cum sa nu! Nu stii ca nebunii se inteleg cel mai bine intre ei?? :))


Leave a Reply

