eu si ele

29/12/2008

După o lungă zi de întâmplări, treceri-peste, îndoieli şi răzgândiri am rămas doar eu şi orgasmele mele.

Ne gândeam…dacă tot am profitat unele de altele, de ce n-am face-o în continuare…?

N-am face-o mai bine!

Pentru că ele, deşi sunt OK, mi-au provocat repercusiuni sentimentale cu rădăcini spinoase şi adânc înfipte în grădiniţa sufletului.

Ne bucuram teribil când ne întâlneam…euforia noastră putea schimba lumea în mai bine.

Cu toate astea..după ce ne făceam onorurile şi ne mai povesteam una alta, între noi intervenea aceeaşi răceală, aceeaşi distanţă apăsătoare.

Mă gândeam…ce-au orgasmele astea cu mine…?..nu mă lasă să trăiesc…

Şi-apoi incepeau ele să-mi zică pe un ton răstit: “ da` ce??noi suntem prietene doar de ocazii aşa??şi dacă tot pretinzi că-ţi suntem prietene, de ce nu ne-ai făcut cunoştinţă cu toţi prietenii tai..?”

Şi le-am întrerupt: !

“Măăă fetelor! Ia`, gura! Că eu gandesc aici, nu voi! Vă fac cunoştinţă cu cine cred eu că e mai bine pentru mine… !   Că voi şi-aşa …veniţi şi plecaţi cum aţi venit…!”

Şi s-au supărat … cică nu le sunt prietenă cu adevărat.

“Da’ bine fetelor, ce pula mea, cum ar mai fii să vă fac cunoştinţă … cu toată lumea!!  Hai că sunteţi chiar nesimţite!”

Şi apoi vai!cât de rău s-au supărat…mi-au spus ca n-or să mai vină pe la mine, şi că “ o să le duc eu doru’  “ …

“Bine mă! Bine. Eu tot mă am pe mine.

Fără voi o să-mi fie tot bine.

Dar şi când veţi vrea voi să veniţi…s-ar putea să nu vă mai primesc eu…şi-atunci…!”

Şi de atunci am rămas certate

Şi cu toate astea, tot ne-am mai vizitat…dar…bucurie scurtă şi cam fadă. Complezenţă şi superficialitate din partea lor…dar ce-aş putea să fac. Ne cunoaştem deja de ceva timp, am ajuns să ştim cam multe unele despre celelalte…şi ne e greu să renunţăm…sau să devenim doar amice.

N-am putea să fim doar amice!

Cum adică? Bucurie de ocazie?

Prietene de interes?

Cine pe cine satisface?

Cine de cine profită?

Eu de ele..sau ele de mine..?

Deocamdată nu ştiu…

De-asta am nevoie de timp!!

Am nevoie să fiu aşa!Fără să simt că se vrea să fiu schimbată.

Mă schimb eu oricum de la un moment la altul, fără “ajutor” exterior…dar să mai fiu şi impulsionată de alţii..haos total!

Şi-aşa e varza-n capu` meu toate alea! =))

 

“-Mai pune frână fato! Să nu-nebuneşti!

  -Bine, bine. Hai. Noapte bună!”

Leave a Reply

