Mâinele lui ieri

25/12/2008

Ce ochi văd din mine azi!

Ochi timizi și calzi, strălucitori…

Sunt ochi doriți…visați noaptea…așteptați ziua…

Sunt aceeași ochi care mă priveau înapoi din oglindă acum cîțiva ani.

Aceiași ochi ascundeau în spatele lor emoția începutului, aceleași iluzii, aceleași anticipări, aceleași temeri…

Numai că azi, AZI nu sunt aceea!

Azi îmi strălucesc ochii și au pentru cine străluci.

Sclipirea lor se-ntoarce din sclipirea lui.

Azi e sărbătoare!

Am din nou mâinile calde…obrazul mi-e din nou mângâiat…și parfumul…ooh,daa…e parfumul meu !

Și azi nu sunt aceea!

Azi sunt alta, nu cea de-atunci!

De azi nu-mi mai fac planuri…

Sau așteptări.

Nu calculez nimic! Nu mă mai gândesc la nimicuri!

Să vină! Să fie!

Acum pot! Acum poate fi mai bine!

Acum cred că știu…:| :-/

Pentru că sunt altfel.

Într-un anume fel.

Plăcut de fel.

Dealtfel.

Leave a Reply

