O noapte furtunoasă

18/12/2008

Ceeee dimineaţă varză !

Să te trezeşti direct cu cuiu’n gură!

Să stai ca omu’ , liniştit … în pat … să-ţi bei, contemplând, cafeaua … şi brusc!… miros de prăjeală să-ţi taie nasul. Hmmm …. îîmmmbietooor!

Dintr-o dată dimineaţa capătă alte culori … şi liniştea asta de după furtuna de-aseară … e cea mai dulce linişte …. e caldă …. duulllce …. ca un caramelll. Delliicioss !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Nu ştim de ce facem lucrurile pe care le facem…

Toată lumea crede că  “noi luăm deciziile” !
…. neaaah!! De unde?!

Nimeni nu ia decizii !
Suntem haotici şi norocoşi !!!

Nu există un dumnezeu care ne controlează ca pe nişte marionete !

SUNTEM  PROPRIILE  NOASTRE  MARIONETE !

Ne batem singuri joc de viaţa noastră.

Nu luăm niciodată cele mai bune decizii.

Pentru că nu există decizii bune sau decizii rele !

Totul este diferit !
Toţi suntem diferiţi….deci suntem unicaţi !!

Nu semănăm unul cu celalalt.

Fiecare e ALTUL !

Nimeni şi nimic nu mai e ca tine !

Gândeşte-te…cât de mult schimbă concluzia fraza asta!

Ciudat…când te gândeşti că ai mai găsit încă o scuză ca să stai tristă aflii că eşti atât de minunat !!

Când să te pregateşti de depresii profunde…iată că aflii adevărul absolut: eşti unic şi minunat !

EŞTI O MINUNE !

O MINUNE DUMNEZEIASCĂ !

PROPRIUL TĂU DUMNEZEU ! “

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Un      ţ i p ă t      rupe tăcerea
*: “Aahhh…..încet, încet…te rooog! mmmm…..”

Gâfâilei sincronizate…săruturi necontrolate….ochii…şi el…..ce extaz dulcee…..ce senzaţie…ce biiineeee….aaaaaa!!!

*: “Nu vreau…nu mă lăsa să mă opresc! Nu vreau să mă opresc! Să nu te opreşti!!! ”

~:”Nu vrei să mă opresc?! Ah?! Ah?! ”

*: “Ahhhh!!”

~: “Ziii….nu vrei, ah?!! ”

*: “Nuu…”

~: “Ba da vrei, nenorocccitoo!! ”

*: “Ha  aaa…dde ce nenorocităă??huumm??”

~: “Ştii tu! Eşti o nenorocită, ştii şi tu…”

*: “Haaa…..da…sunt nenorocită rău !”

~: “Daa?? Cât de nenorocită…?”

*: “Aahh!! Stai…încet…te rog….nu pot să mă concentrez….deci, … destul de nenorocită pentru tine…”

~: “Da asta văd…că de mult pusesem ochii pe tine….mai ştii acu vreo 4-5 ani….ai venit la mine…..era şi sor-mea acas’…şi vroiam să  #@   $%^   ! ….

*: “Hiii!! Cum să faci una ca asta??!!!  Nici nu m-am gândit!! Nici nu m-aş fii gândit….ce nemernic eşti!!….”

~: “Da ! Da’ apoi ai fost cu   ~!@#$%  şi mi s-a făcut aşa….apoi am fost eu cu aşa….şi plm…..da acuma?? Ce fac??!! Ia zi!   m!?  m!?  m!? ”

*:  ”   :”>…nu ştiu …. mă faci …   pe mine…  ?  :”>   ”

    ~: “Păi nu stiu…eu aşa zic ”

    *: “Păi eu nu simt nimic…”

    ~: “Cum??!! Nu simţi nimic? …hihimm….mincinoaaaso…nu vezi cum eşti…?”

    *: ”  Shhtt! Taci! Taaaci! Nu mai spune nimiiiic !!! ”

    ~: ” Haa aaaaaaaa!!!! ”

    *: “Mmmmhh……ssst……aaaaa……..umm!!  ”

    ~: “Acum!”

    *: “Acum?”

    ~: “Daaaa!!”

    *: “Aaahh”

    ~ / *  :  ” AaaAAAAaaaaahhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!! ”

    ~: “Mhmmm…”

    *: ” … ”

    Din nou linişte beznă…

    Leave a Reply

