never be like you… I love myself too much

14/12/2008

Dacă aş fii băiat şi aş ştii că fata de lângă mine, cea la care pretind să ţin, într-un fel sau altul, nu are nevoie de mine ca să se poată simţi mai bine…m-aş simţi groaznic!

Adică să nu pot fii eu în stare să-i îmbunătăţesc starea de spirit, să-mi fie atât de greu să fiu câtuşi de puţin atent la ce-mi spune, chestii interesante dealtfel, să nu o privesc în ochi când vorbeşte cu mine, să nu-i dau nici cea mai mică importanţă când văd că are nevoie de atât de puţin din partea mea…ar fi teribil!

Să-i spun tot ei că e vinovată într-un fel de starea mea de spirit, să o las să creadă ca-mi face rău deşi eu sunt gol pe-dinăuntru de mult…s-o jignesc într-un fel sau altul, mai direct sau mai indirect…şi să mă justific cu o chestie stupidă de genu: ” ce vrei frate, eu aşea sunt direct. îţi spun în faţă când am ceva de zis” şi eu defapt să ştiu că-ţi zic în faţă şi direct doar ce vreau eu să ştii, nicidecum adevăratele dedesubturi. Şi să o fac atât de brutal şi fără resentimente, fără să mă gândesc că poate ceva o doare deşi zâmbeşte şi-mi dă dreptate….m-aş simţi ca un prost la fiecare zâmbet al ei !

Să fiu atât de indiferent şi rece sub masca unui “neînţeles” , să greşesc, chiar şi cu ceva infim, şi apoi să-mi cer iertare cu o aşa seninătate, ca şi cum faptul că-mi cer iertare şi recunosc şterge cu totul repercusiunea faptei mele…să cred atât de orbeşte că ea nu şi-a dat seama cum sunt eu defapt de la inceput şi să o iau de proastă de atâtea ori, crezând că “am scăpat şi de data asta de gura ei”…deşi ea e mult prea plictisită de aceleasi vorbe şi fapte de ataţia ani de zile…păi să mor de nu mi-ar fii ruşine să dau ochii cu ea!

Şi să văd că tot ea singură se face să se simtă mai bine şi se îmbărbăteaza cu ce-o ştii ea că-i face bine, că tot singură găseşte puterea să zâmbească şi uneori să-mi ridice şi mie moralul, deşi toate adunate în capul ei au băgat-o de mult în pământ…m-aş gândi că ceva trebuie să fac!

Să ştiu că ajut cu atât de puţin la starea ei de spirit, iar atunci când o fac e muuult prea puţin pt cât are ea nevoie, să ştiu că: cu sau fără mine îi va fii la fel de bine…măh! ar fi teribil, sincer!!

Să fiu toate astea…sincer…n-aş putea să fiu ce eşti !

Leave a Reply

