wish list

12/12/2008

*Vreau o ţigară de 1 metru şi o sticlă de Cola de 10 litri. Şi un iceberg. Pt spritz =)) .

*Mai vreau un kiwi de 10 kile din care să mănânc cu suparu’…şi cred că ar mai merge şi un tub de frişcă, mare cât un extinctor .

*Şi după ce-mi adun faţa de pe jos aş mai vrea un i-pod pe care să mi-l conectez direct la creier, să-l setez pe VH1 şi să ascult şi să văd videoclipuri 24/7 .

I’m like a junkee !

I’m addicted to music !

*Mai vreau…concerte direct în sufragerie şi autografe personalizate, direct pe piele .

*Vreau ca o gură de apă să-mi potolească setea pt o săptămână .

*Vreau un brad de Crăciun mare cât blocu’, să-l pun pe noptieră şi sub el să găsesc în Ajun toate cadourile la care m-am gândit eu;), şi cele la care nici nu m-aş fii gândit să-mi placă :D .

*Vreau numai surprize plăcute.

*Vreau ca un kiss să last forever .

*Vreau să mă trezească dimineaţa un miros de pâine prăjită şi ceai de tei .

*Vreau să-mi împart inima în două şi să nu mă doară .

*Vreau să nu-mi mai fie dor de nimeni şi nimic .

*Vreau un soare în tavan, colţ-stânga .

*Vreau să-mi fac tatuaju’ ăla :-w

*Vreau să zbor !!!

*Vreau să se întâmple totul exact la momentul potrivit .

*Vreau un sandwish de cuvinte potrivite, cu garnitură de răsfăţ şi un pahar de afecţiune. Toate într-un bufet suedez la hotelul all inclusive ” Ap. 37 ”  :))

*Vreau să citesc gândurile .

*Vreau să ştie totul despre mine şi să nu-i mai fie frică să let go .

*Vreau să spun tot ce-mi trece prin cap fără să par stupidă .

*Vreau să mă îndrăgostesc în fiecare zi de altă persoană .

*Vreau să fiu iubită în toată complexitatea nebuniei mele .

*Vreau să râdem toţi tare şi din suflet…fără oprire !

*Vreau doar lacrimi de fericire .

*Vreau să vrem cu toţii lucruri diferite, şi doar o singură personă să mai vrea ce vreau şi eu .

*Vreau să învăţ să cânt la pian şi chitară .

*Vreau să cânt muzică jazz, soul şi caffe într-un pub f intim, cu lumină crepusculară, unde să miroasă a cărţi şi vin bun .

*Vreau ca tot ce-i rău în lume să se termine exact în momentul ăsta şi tot ce-i bun să last forever !  :x

*Vreau un skateboard şi o nouă pereche de speed-skates. Dar să fie şi waterproof … să le alerg pe ploaie 8->

* Vreau o chitară.

*Vreau să-mi decorez singură casa visurilor .

*Vreau să am bani mulţi:))))

*Vreau să-mi creez propriul stil vestimentar “urban-glam-kinky-vintage” . Cu tendinţe hippie (vara), haute-couture (toamna), polar-wear (iarna), sau “girl-next-door” (primăvara)..în fcţ. de sezon…mă-nţelegi;)

*Vreau să nu mai trebuiască să-mi iau niciodată “la revedere”  de la nimeni, să nu am pentru ce să-mi cer iertare….să fim toţi prieteni cu adevărat…să ne întelegem din priviri  :x

*Vreau să fac sky-diving în New York, scuba-diving în Oc. Pacific şi plajă în Madagascar .

*Vreau să fumez un joint în Jamaica .

*Vreau să meditez într-un templu hindus în India .

*Vreau să văd piramidele din Egipt de pe o camilă .

*Vreau să luăm picnicul în satul Machu Picchu.

*Vreau să facem camping pe platoul de la Chichen Itza.

*Vreau un sărut într-o gondolă în Veneţia .

*Vreau să împărţim un croissant în Paris .

*Vreau să-mi iau toţi apropiaţii şi să facem un foc de tabără în Alpi, şi să cântăm în jurul focului,noaptea, tot felul de cântece idioate =))

*Vreau să fac drifturi cu un Jeep în Marele Canion .

*Vreau să-mi ud părul în Cascada Niagara .

*Vreau să le arăt ce frumos e să iubească necondiţionat . :x

*Vreau să mănânc o banană culeasă chiar de mine, de undeva de prin pădurile tropicale din America de Sud .

*Vreau să trag un pui de somn în marsupiul unui cangur în Australia .

*Vreau o casă de vacanţa în pădurile columbiene, cu hamac pe prispă, şi gradiniţa mea cu “flori-de-câmp”  ;) :))

*Vreau ca măcar pt o zi să locuiesc într-un castel…şi să se organizeze un bal în cinstea mea şi a lui “Făt-Frumos”  :)) ;;)

*Vreau ceva nou în fiecare zi .

*Vreau totul fără să cer nimic .

*Vreau lună plină şi soare la 2 după-masa .

*Vreau un parfum din lavandă, lemn de mosc, vanilie şi gardenia.

oooohhhh daaaaa

*Vreau un tufiş maaaaaare de gardenia în grădina casei mele de vis! Şi să am şi piscină…şi un tei mare…şi un iaz cu lotuşi…şi o salcie…şi o magnolie la geamul de la bucătărie…un leagăn mare sub tei…şi multe multe flori în grădină pe care să le îngrijesc eu aşa cum trebuie :)

*Vreau să fie toată lumea fericită !

*Vreau să nu ştie nimeni să urască !

*Vreau să iubim fără reţineri şi fără îndoieli !

*Vreau să accept mai uşor lucrurile aşa cum sunt atunci când nu depinde de mine să mai pot schimba ceva .

*Vreau să nu mai fiu dezamăgită niciodată .

*Vreau să adormim îmbrăţişaţi în fiecare seară.

*Şi mai vreau o găleată de îngheţată Nirvana cu vanilie,caramel şi straciatella .

Atât .

6 Responses to “wish list”

  1. Razvan Says:

    Ce copila esti :)))

  2. Saico Cic Says:

    mai citeste pe-aici sa vezi exact cat de copila sunt :)
    si ia si tu in considerare ca e de doi ani postarea asta :P

  3. Razvan Says:

    Pai am mai citit si am vazut cat de copila esti si ca postarea are 2 ani :P dar voiam si eu sa-ti scriu ca esti copila :) simteam eu nevoia asta.

  4. Saico Cic Says:

    Ma subestimezi. E periculos drumul asta… :)

  5. Razvan Says:

    Niciun drum nu e periculos. :)

  6. Saico Cic Says:

    Esti optimist. E bine :)


Leave a Reply

