02 Decembrie, 2008. ~ 07:10 ~

02/12/2008


Şi mai e ceva care mă frământă.

Eu, viaţa, mintea umană…

Cred că viaţa este defapt un răgaz…, un timp în care trebuie să te analizezi, să ajungi să te cunoşti. Dar dacă am fii cu toţii preocupaţi doar de propria persoană, unde s-ar ajunge?

Nici n-am avea cum să ne cunoaştem sinele cu adevărat. Am fii străini cu noi şi între noi.

Asta este defapt tot farmecul vieţii…persoanele pe care le cunoşti şi persoanele pe care nu le vei cunoaşte niciodată.

Singur să fii nu ţi-ai găsi minţile.

Nu te-ai dezvolta, nu ţi-ai pune întrebări existenţiale, ca astea.

Nici măcar n-ai exista.

Am fi nuli.

Avem nevoie unii de alţii.

Am nevoie de tine.

Fără voi aş fi nimic !

Leave a Reply

