seethrough

06/12/2007

Azi am fost transparenta. S-a vazut prin mine, ca si cum n-as exista. Si mai vreti sa zambesc si sa fiu sempervivace !?   Nimic. Nu din suflet ,cum as fi vrut mai mult decat orice palpabil. Unde sunt sentimentele? Unde pula mea e iubirea neconditionata?

4 Responses to “seethrough”

  1. exasperat Says:

    E singurul post din decembrie anul ăla, aşa că sunt oleacă încurcat. Carevasăzică intru în subiect fără vreo legătură cu toate cuvintele de-aici.
    Atât doar la întrebarea cu pulă: there’s no such thing…

  2. Saico Cic Says:

    Te inseli amarnic!

  3. exasperat Says:

    Ei, lasă! Asta cu înşelatul mi s-a mai servit pe tavă şi-am primit-o în barbă. Sunt Iuda la chestiuni care au de-a face cu posibilitatea minusculă de a mă face să mă tăvălesc în chinuri de durere.

  4. Saico Cic Says:

    Avem variante proprii de transcendere a durerii :)


Leave a Reply

