Closure

07/12/2013

Încă mă întreb cum e posibil ca o persoană, apărută din neant, să facă din viața ta ceva complet… ca și cum nu e nevoie de second guess…să te lase să te dedici cu totul din prima.
Eu am făcut asta cu tine.
Nu știu dacă fac bine, dar cu asta îmi iau la revedere…
Nu mi-ai dat ocazia să fac asta, remember?
Mi-am luat la revedere ridicând o bere, din tren înapoi spre București(nu voiam să plec, trebuia să mă oprești, prostule!) și prin semn am clipit și-am ridicat berea pentru ultima dată înintea imaginii cu tine spunând ” Ai grijă de tine!”
Grijului.
Dar fals.
Nu știu de ce.
 
Au trecut aproape 5 luni de atunci…
O duc mai bine…
Vreau să știi că sunt bine.
Tu cum ești?
Oare-mi vei răspunde?
Vreodată…?
 
 
 
 
 
 

3 Responses to “Closure”

  1. exasperat Says:

    stau și-aștept ca robu’,
    n-a răspuns microbu’?

  2. Saico Cic Says:

    N-a răspuns, mă
    că nu-i pasă.
    El și limba-i ungurească
    să mă pupe drept în cur!

    Le dă Karma sens la toate,
    nici c-un gest nu mă-obosesc
    să încerc să-l răsplătesc
    pentru cele întâmplate.

  3. exasperat Says:

    Ungurească? Futu-i grija!
    Zbate-n gură ca un ninja,
    usturat de scheme,
    geme!

    ………

    Arde-i moaca-n amintire,
    Nu-l visa, nu-i da de știre!
    Și când s-o preface-n zeamă,
    dă-i să geamă!


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

